1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان دومین دوره مسابقه عکاسی سفره‌های حسینی منتشر شد

فراخوان دومین دوره مسابقه عکاسی سفره‌های حسینی منتشر شد

سایت فراگیر لقمه با همکاری فرهنگسرای انقلاب دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی در قالب مسابقات عکاسی از سفره‌های ایرانی مذهبی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزارکنندگان از عکاسان و انجمن‌های عکاسی و علاقمندان دعوت می‌کند که با شرکت در این مسابقه، رسانه قدرتمند و نافذ عکاسی و هنر خود را در ثبت لحظات عاشقی و بازنمایی زیبایی‌های برگرفته از آموزه‌های دینی و جاری در فرهنگ مذهبی و ملی به کار گرفته و در تولید محتوایی بصری و گویا از این فرهنگ غنی، گام بلندی بردارند.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر با پنج عکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی، آنالوگ یا دیجیتال در مسابقه شرکت کند. آثار می‌تواند به صورت تک عکس و یا مجموعه عکس باشند. علاقمندان می‌توانند آثار خود به دبیرخانه ارسال کنند و آخرین مهلت دریافت آثار ۳۰ بهمن ماه است.

محمد صالح حجت الاسلامی دبیر مسابقه است و داوری عکس‌ها به عهده محمدمهدی رحیمیان، یدالله عبدی، حسین بهرامی، مهدی سروری و مهدی توکلیان است.

این نمایشگاه اسفندماه در تهران برگزار می‌شود و در صورت امکان به طور همزمان در چند مرکز استان دیگر این نمایشگاه دایر خواهد شد. البته این آثار در چند سایت اینترنتی از جمله سایت لقمه به صورت مجازی نیز به نمایش درخواهند آمد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم ۱۳ اسفند برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست