1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان دومین مسابقه «عکاسی از سفره‌های افطار» منتشر شد

فراخوان دومین مسابقه «عکاسی از سفره‌های افطار» منتشر شد

فراخوان دومین دوره از مسابقه «عکاسی از سفره‌های افطار» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سایت لقمه، دومین دوره از مسابقه «عکاسی از سفره های افطار» با حمایت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و انجمن خانه عکاسان ایران، کانون تبلیغاتی مهستان شرق و مجتمع چاپ سرمدی برگزار می‌شود.
در این فراخوان آمده است: هم‌زمان با فرارسیدن ماه رمضان و با هدف تبیین مفهوم عبادت و به تصویر کشیدن زیبائی‌های فرهنگی کشور عزیزمان با بهره‌گیری از زبان خلاقانه و نافذ هنر در بیان جلوه‌های شوق عبودیت و پرستش دومین دوره از مسابقه «عکاسی از سفره‌های افطار» برگزار می‌شود.
در این دوره از رقابت‌ها، به سه نفر اول هر کدام به ترتیب سه، دو و یک سکه طلا تعلق خواهد گرفت و آثار پنجاه نفر از شرکت کنندگان هر کدام به مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال (سی هزار تومان) جهت چاپ کتاب و برگزاری نمایشگاه خریداری خواهد شد.
هیأت داوران این دوره از مسابقات عکاسی از سفره‌های افطار، از دکتر محمد ستاری، مهدی رحیمیان و رسول اولیاءزاده تشکیل شده است.

* شرایط مسابقه
۱. شرکت برای عموم آزاد است.
۲ . عکاسی با هر نوع دوربین آنالوگ یا دیجیتال (حتی گوشی های موبایل) بلامانع است.
۳. هر شرکت کننده فقط امکان ارسال ۵ قطعه عکس را داشته و در صورت ارسال تعداد بیشتر، به انتخاب سایت لقمه فقط ۵ عدد از آنها برای شرکت در مسابقه انتخاب می شوند.
۴. سایز و کیفیت عکس‌ها آزاد است اما بدلیل برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده خواهشمندیم که عکس‌های موبایل را با بالاترین سایز و کیفیت ممکن و فایل عکس‌های دوربینی را در سایز ۴۵×30 با وضوح dpi 300 ارسال نمایید.
۵. کلیه عکسها می بایست تا تاریخ اعلام شده ارسال شوند و در غیر اینصورت از شرکت در مسابقه محروم خواهند شد.
۶. فرمت و مشخصات توضیح داده شده در مورد عکس‌ها می‌بایست رعایت شود.
۷. عکسها توسط ایمیل مستقیم می بایست به آدرس loghme@gmail.com و loghme1387@yahoo.com ارسال شده و یا فایل آنها بر روی لوح فشرده به آدرس دبیرخانه مسابقه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، خیابان بوشهر، پلاک ۲۱، واحد ۶ پست شوند. لازم به ذکر است که درج مشخصات عکاس ( نام و نام خانوادگی – عنوان عکس – محل گرفتن عکس – تاریخ ثبت عکس – 2 شماره تماس) در ایمیل و یا بسته ارسالی الزامی است.
۸. مشخصات شرکت کنندگان باید با هویت واقعی باشد. اگر عکس شما برگزیده شود ولی مشخصات ثبت شده با مدارک شناسائی منطبق نباشد جایزه ای به شما تعلق نمی‌گیرد.
۹. برگزار کننده حق استفاده از آثار منتخب برای چاپ، بانک اطلاعاتی، برگزاری نمایشگاه در مکان های متعدد و اقلام تبلیغی و فرهنگی با ذکر نام صاحب اثر را برای خود محفوظ می دارد و در صورت فروش آثار خریداری نشده، متناسب با تعرفه برگزار کننده، مبلغی به عکاس تعلق خواهد گرفت.
۱۰. ارسال آثار به سایت لقمه به منزله قبول شرایط بالا است.

تقویم برگزاری مسابقه
هنرمندان و علاقمندان عزیز می توانند آثار خود را تا انتهای مهرماه به آدرسهای داده شده ارسال نمایند.
آثار ارسالی در مدت پانزده روز در دو مرحله گزینش شده و نتایج اعلام خواهد شد.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۳۶۷۸۳۲۸۹۶ یا ۰۹۱۲۳۲۰۸۸۴۲ و ۰۹۱۹۶۴۵۹۶۷۹ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست