1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان شرکت در چهارمین دوره نقد عکس کانون عکس مشهد

فراخوان شرکت در چهارمین دوره نقد عکس کانون عکس مشهد

مسئله نقد یک قطعه عکس و پرداختن به آن سالها است که در مجامع و محافل عکاسی و سایر نشست ها و برنامه های تلویزیونی به عنوان موضوعی به آن پرداخته شده است و آنچه عایدی این ساعت ها صرف زمان بوده در رویدادهای امروز عکاسی کشور به خوبی مشهود است و در این بین اگر نتوان گفت که یک ناکامی فراگیر همچنان در این حوزه سایه افکن است، به یقیین از یک سکون در حرکت این چرخ بایستی خبر داد.

فراخوان شرکت در چهارمین دوره نقد عکس کانون عکس

کانون عکس مشهد با مدیریت نوشین وفادار چندی است که با برگزاری سفرهای عکاسی جوانانی را به سمت و سوی عکاسی کشانده و در این حوزه آثار قابل ستایشی را نیز از نگاه این همسفران استخراج کرده است.

آنچه در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است نگاه علمی، آموزشی مسئولین برگزاری این برنامه ها است که در تازه ترین دور فعالیت به نقد عکس منتخب از این سفرهای عکاسی پرداخته است.

حوزه جدید فعالیت این کانون اگر چه با عکس هایی از همسفران و مربیان این کانون فعال شده است ولی شرایط شرکت در این برنامه از هیچ محدودیت منطقه ای برخوردار نیست و تمامی علاقمندانی که مایل به تحول نگاه و هنر نقد عکس می باشند می توانند جهت افزایش سواد بصری و قدرت تحلیلی خود در حوزه عکس در این فراخوان شرکت نمایند.
لازم به یادآوری است عکس مورد بررسی، همراه با نقدهای رسیده و مورد تایید کارشناسان که دارای مضامین علمی، آموزشی باشد، به همراه نقد منتخب در کانون عکس مشهد و در " پایگاه عکس چیلیک " منعکس و جوایز هر دوره توسط لابراتوار میلاد پشتیبانی خواهد شد. در این راستا نازنین طباطبایی، مسعود قارداش پور، مصطفی پیوندی و عادله سروری از جمله منتخبین فراخوان های نقد عکس در دوره های گذشته بوده اند.
علاقمندان به شرکت در چهارمین مسابقه ی نقد عکس کانون عکس مشهد، تا تاریخ ۱۰ خردادماه ۱۳۸۹، فرصت دارند نقد این دوره را که به عکس سیدمجتبی خاتمی اختصاص دارد، به نشانی: photokanoon@gmail.com ارسال کنند.
نقدهای منتخب این دوره در تاریخ ۱۱ خرداد، همزمان با جلسه ی نقدهای رسیده اعلام می شود و بنا به رای کارشناسان به نقد برتر جوایزی اهدا می شود که گزارش آن نیز از طریق این رسانه منعکس خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست