1. خانه
  2. اخبار
  3. نهمین دوره مسابقه نقد عکس کانون عکس مشهد

نهمین دوره مسابقه نقد عکس کانون عکس مشهد

کانون عکس مشهد مدتی است عکس هایی را به عنوان موضوع نقد و بررسی مقابل دیدگان مخاطب می گذارد تا همگان را به سمت و سوی بررسی عناصر و تحلیل محتوای عکس ترغیب کند.
این در حالی است که همانگونه که همگان واقف اند نقد صحیح و مبتنی بر صحت کمتر مجال حضور و رسانه ای شدن می یابد و از این رو هنرجویان و دانشجویان و علاقمندان کمتر می توانند تجربه های نوشتاری خود را در حوزه نقد عکس رسانه ای کنند.

نهمین دوره مسابقه نقد عکس کانون عکس مشهد

بحث چالش جدی مجامع آموزشی ما در حوزه نقد و تحلیل و بررسی عکس بحث جدیدی نیست و ریشه های این نقص تا آنجایی می رود که این آسیب می تواند با دخالت و تغییر نگاهی در گروه داوری و ارزیابی عکس های یک مسابقه، نتیجه ی دیگری را برای شرکت کننده و دیگر مخاطبین رقم بزنیم.

کانون عکس مشهد در ادامه حضور در خور بضاعت خود و برگزاری نهمین دوره مسابقه نقد عکس کانون، نمایش عکسی متعلق به فرشید ملک از مجموع ۲۷۵ قطعه عکس به نمایش در آمده در جلسه نقد و بررسی عکس های اردوی منطقه چـکـنه، انتخاب و معرفی کرده است.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از کانون عکس مشهد، آخرین مهلت برای حضور در این دوره از مسابقه تا نهم اسفندماه سال جاری تعیین شده است.
علاقمندان فایل نقدهای نوشته شده ی خود را می توانند تا مهلت اعلام شده به نشانی الکترونیکی کانون عکس مشهد (photokanoon@gmail.com) ارسال کنند.
لازم به یادآوری است نقدهای منتخب در تاریخ دهم اسفند ماه، همزمان با جلسه ی نقد عکس هفتاد و چهارمین اردوی عکاسی کانون اعلام و به نقد برتر جوایزی از سوی لابراتوار میلاد مشهد اهدا خواهد شد.

هشتمین دوره مسابقه نقد عکس کانون، از میان آثار رسیده به کانون عکس مشهد برای نقد و بررسی عکس نویدرضا حقیقی مود، ضمن تشکر و سپاس از رضا عنصرسیار از بوشهر، مهدی حاجی وند از تهران، زهره ولی پور از مشهد، هدیه این دوره از مسابقه را به مصطفی حکیم زاده از قوچان، اهدا می نماید.
نقد برتر هشتمین دوره مسابقه نقد عکس کانون را می توانید از " اینجا " بخوانید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست