1. خانه
  2. اخبار
  3. هشتمین مسابقه نقد عکس کانون عکس مشهد

هشتمین مسابقه نقد عکس کانون عکس مشهد

جلسه نقد و بررسی شصت و هشتمین اردوی تخصصی عکاسی کانون عکس مشهد با موضوع: " روز اول مهرماه " چندی پیش در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد.

هشتمین مسابقه نقد عکس کانون عکس مشهد

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از دبیرخانه این مسابقه، در این جلسه عکسی از " امیر حاجی عباسی " به عنوان عکس منتخب هفتمین دوره مسابقه نقد عکس اعلام گردید که در این بین، از میان آثار رسیده، گروه ارزیابی، ضمن تشکر و سپاس از رضا عنصرسیار از بوشهر، حسین جوان و مصطفی مغربی از مشهد، جایزه این دوره از مسابقه به " مهدی حاجی وند " از تهران، تعلق گرفت که هدیه ایشان به نشانی شان ارسال خواهد شد.

" نوشین وفادار " مسئول کانون عکس مشهد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مدیریت لابراتوار میلاد مشهد برای پشتیبانی و تهیه جوایز این دوره از مسابقه، اعلام کرد: برنامه ریزی برای برگزاری هرچه منسجم و علمی تر شدن این مسابقه در سطح سراسری در دست انجام است و تعداد نقدهای رسیده حاکی از موفقیت و اقبال این مسابقه در جامعه علاقمندان به مقوله نقد عکس می باشد.
لازم به ذکر است نقد منتخب هفتمین مسابقه نقد عکس کانون به قلم مهدی حاجی وند را می توانید در " اینجا " مشاهده نمایید.

همچنین به اطلاع عکاسان و علاقمندان به شرکت در مسابقه نقد عکس می رساند عکسی از " نویدرضا حقیقی مود " که در اردوی شصت و ششم از شرکت نخ ریسی آستان قدس رضوی عکاسی شده است به عنوان عکس موردنظر هشتمین مسابقه نقد عکس تعیین شده است.

شرکت در هشتمین مسابقه ی نقد عکس، تا تاریخ ۷ آذرماه ۱۳۸۹، ممکن می باشد تا علاقمندان نقدهای خود را به نشانی: photokanoon@gmail.com ارسال کنند.
نتیجه بررسی و ارزیابی نقدهای رسیده و اعلام نقد منتخب در تاریخ نهم آذرماه، همزمان با جلسه ی نقد عکس اردوی هفتاد و یکم از طریق " پایگاه عکس چیلیک " اعلام عمومی شده و از سوی کانون عکس مشهد به صاحب نقد برتر جایزه ای تعلق خواهد گرفت.
شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقمندان و عکاسان سراسرکشور آزاد است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست