1. خانه
  2. اخبار
  3. قدس‌راد و برگزاری یک نمایشگاه عکس: می‌خواستیم آثار دانشجویان دیده و نقد شود

قدس‌راد و برگزاری یک نمایشگاه عکس: می‌خواستیم آثار دانشجویان دیده و نقد شود

قدس‌راد و برگزاری یک نمایشگاه عکس:
می‌خواستیم آثار دانشجویان دیده و نقد شود

سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی
۱۳۸۹/۱۲/۱۴
۰۳-۰۵-۲۰۱۱
۱۶:۰۳:۲۲
۸۹۱۲-۰۹۴۰۹: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران
سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی

نمایشگاه عکس‌های کتایون قدس‌راد و جمعی از دانشجویان مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۸ تهران در نگارخانه‌ی داریوش شریف‌آبادی برپاست.

کتایون قدس‌راد به خبرنگار بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی این نمایشگاه توضیح داد: بچه‌های رشته‌ی عکاسی در رشته‌شان واحدی دارند که باید پروژه‌ای را ارائه دهند. ما این نمایشگاه را برپا کردیم که آثار دانشجویان دیده و نقد‌ها و پیشنهادها شنیده شوند.

وی افزود: حدود ۱۰۶ اثر به روی دیوار رفته که حاصل تلاش ۳۳ دانشجو است و هر دانشجویی سه تا چهار کار ارائه داده، من هم ۱۰ اثر در این نمایشگاه ارائه دادم.

قدس راد هم‌چنین گفت: این آثار در مضمون انسجام خاصی ندارد. طبیعت، مستند، پرتره و … از موضوعاتی است که در این عکس‌ها دیده می‌شود و ابعاد همه‌ی آثار ۶۰*۴۰ است.

او استقبال از آثار این دانشجویان را مطلوب دانست و بیان کرد: اگر دوباره قصد برپایی چنین نمایشگاهی را داشته باشیم، سعی می‌کنیم تعداد آثار محدودتر و یک موضوع خاص وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مرضیه آبرودی، مهدیه آقا امینی‌فشمی، مهدی امری، مرتضی امیری‌شمامی، طاهر‌ه السادات برزین‌پور، هانیه تیموری، نفیسه جنانی، امیرحسین شهبازی، لیلا یوسفی، محمدرضا هوش‌السادات و … از جمله هنرمندانی هستند که آثار خود را دراین نمایشگاه ارائه کردند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اسفند‌ماه در نگارخانه‌ی داریوش شریف‌آبادی واقع در خیابان انقلاب، پیچ شمیران، کوچه شهید نورمحمدی، هنرستان زیبای پسران برپاست و از ساعت ۱۰ الی ۱۶ میزبان بازدید‌کنندگان است.

انتهای پیام

کد خبر: ۸۹۱۲-۰۹۴۰۹

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست