1. خانه
  2. اخبار
  3. کوچکترین مدرسه دنیا را در فرهنگسرای مدرسه ببینید

کوچکترین مدرسه دنیا را در فرهنگسرای مدرسه ببینید

نمایشگاه عکس مدرسه کالو "کوچکترین مدرسه دنیا" از ۹ خرداد به مدت ۷ روز با حضور ۴ دانش آموز این مدرسه در نگارخانه اندیشه برپاست.


به گزارش موج به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای مدرسه در این نمایشگاه ۴۰ عکس از فعالیتها و نحوه تاسیس این مدرسه که در شهرستان دیر استان بوشهر واقع گردیده در ابعاد ۷۰*۵۰ در معرض دید عموم قرار میگیرد.
بنا بر این گزارش :نمایش فیلم از انعکاس های جهانی و بین المللی فعالیت های این مدرسه برپایی کارگاه آموزشی ،نمایش و فروش کتاب کالو کوچکترین مدرسه دنیا به نویسندگی عبدالمحمد شعرانی معلم مدرسه از جمله بخش های جنبی نمایشگاه عکس مذکورمی باشد.
این گزارش می افزاید:مدرسه کالو با چهار دانش آموز از سوی سازمان علمی فرهنگی ملل متحد(یونسکو) به عنوان کوچکترین مدرسه دنیا معرفی شده است این مدرسه به همت عبدالمحمد شعرانی سرباز معلم بوشهری تاسیس گردیده و تلاش این جوان بوشهری جهت راه اندازی وبلاگ دیر تش آباد باعث شد تا مدرسه کالو شهرت جهانی پیدا کند.
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از ۹ لغایت ۱۳ خرداد همه روزه غیر از روزهای تعطیل به نشانی فرهنگسرای مدرسه ،خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان،فرهنگسرای مدرسه مراجعه نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست