1. خانه
  2. اخبار
  3. ماجرای عکس‌های دردسرساز

ماجرای عکس‌های دردسرساز

«ای کاش ماجرا به همین جا ختم می‌شد، متاسفانه نه تنها پایانی در کار نبود، بلکه مثل اینکه این پول به دهان اومزه کرد و من شده بودم بانک یا صندوق پس‌انداز این شیطان‌صفت چون هر وقت پول احتیاج داشت تماس می‌گرفت و مبلغی را به همان شیوه (واریز کردن به حساب) از من می‌گرفت.»
ملت ما:
«مرجان» زن جوانی که پس از دزدی کیف دستی‌اش بارها مورد اخاذی قرار گرفته با مراجعه به کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: تقریبا ۹ ماه پیش کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بودم که موتوسیکلتی با نزدیک شدن به من کیف دستی‌ام که حاوی یک سری مدارک شخصی به همراه گوشی تلفن همراهم بود را سرقت کرد ولی چون مدارکم زیاد مهم نبودند برای اعلام سرقت به کلانتری مراجعه نکردم.

او که نگران و مضطرب به نظر می‌رسید ادامه داد: ولی این پایان ماجرا نبود‌، پس از چند روز که از دزدی گذشت مردی ناشناس با تلفن همراه خودم با من تماس گرفت و تهدید کرد که اگر مبلغی را که او درخواست کرده تهیه نکنم عکس‌های شخصی را که داخل گوشی همراهم بوده از طریق اینترنت منتشر خواهد کرد و در صورتی که این مبلغ را به او بپردازم عکس‌هایم را مسترد می‌کند. 
زن جوان با گریه گفت: ما خانواده آبروداری هستیم و بخاطر ترس از آبروریزی به هر زحمتی که بود مبلغی را تهیه کردم و طبق سفارشش، پول را به حساب فردی به نام «محمد» واریز کردم.

زن جوان در پاسخ به این سئوال که «آیا ماجرا همین جا تمام شد؟ گفت: «ای کاش ماجرا به همین جا ختم می‌شد، متاسفانه نه تنها پایانی در کار نبود، بلکه مثل اینکه این پول به دهان اومزه کرد و من شده بودم بانک یا صندوق پس‌انداز این شیطان‌صفت چون هر وقت پول احتیاج داشت تماس می‌گرفت و مبلغی را به همان شیوه (واریز کردن به حساب) از من می‌گرفت.»

مرجان در پاسخ به این سئوال که «تاکنون چه مقدار وجه به این سارق پرداخته‌یی؟» می‌گوید: من تا به حال ۱۸۰ میلیون ریال به او پرداخت کرده‌ام و او هر زمان به من وعده و وعید می‌داد که تلفن همراهم را با پست برایم می‌فرستد اما افسوس که هیچ‌وقت این کار را انجام نداد.

ترس از آبرو علت عدم مراجعه به پلیس

زن جوان علت تاخیر در مراجعه به پلیس را ترس از آبروریزی بیان کردو گفت: پیش خود فکر می‌کردم با پرداخت این پول‌ها مشکلم حل می‌شود و در صورت مداخله پلیس اوضاع وخیم‌تر خواهد شد و ممکن است او برای انتقام از من عکس‌هایم را از طریق اینترنت منتشر کند ولی چه خیال باطلی‌، ‌ای کاش همان اول به پلیس مراجعه کرده بودم تا زودتر به این مساله رسیدگی می‌شد و کار به اینجا نمی‌رسید.

مرجان در ادامه از پلیس خواست تا هرچه سریعتر این مرد پلید و اخاذ را شناسایی و دستگیر کند تا به سزای اعمال ناشایست خودش برسد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درباره چگونگی دستگیری مرد شیاد گفت: با شنیدن اظهارات زن جوان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و به‌کارگیری شیوه‌های ویژه پلیسی متهم به نام «محمد» در حاشیه زاینده‌رود مورد شناسایی قرار گرفت که با اعزام اکیپی از ماموران مجرب طی یک عملیات غافلگیرانه، بدون اینکه فرصت انجام هر حرکتی را داشته باشد، دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک گرم و ۸۰ سانت کراک و نیم گرم شیره تریاک به‌همراه دو عدد گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

وی در ادامه بیان داشت: متهم به جرم خود اقرار کرد و گفت: پول‌ها را صرف خرید مواد می‌کرده و هر بار که می‌خواسته اخاذی خود از این زن را پایان دهد فشار مواد وی را مجبور به استفاده از این حربه کثیف می‌کرده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست