1. خانه
  2. اخبار
  3. مجموعه « پرتره » های لیلا زندی در موزه عکسخانه شهر

مجموعه « پرتره » های لیلا زندی در موزه عکسخانه شهر

یکصد و‌نود ویکمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه‌شهر با عنوان "پرتره" از سری عکس های قدیمی از مجموعه لیلا زندی به نمایش گذاشته می شود.

مجموعه « پرتره » های لیلا زندی در موزه عکسخانه شهر به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) نمایشگاه عکس "پرتره" عنوان مجموعه ای از نمایشگاه عکسی است که روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه جاری برپا می شود.
این نمایشگاه نگاهی است به پرتره های یک مجموعه از عکس های تاریخی که لیلا زندی به عنوان محقق و پژوهشگر در این عرصه فراهم کرده است.

در قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است: این نمایشگاه قصد ندارد داستان جامعی از پرتره را در تاریخ عکاسی ایران ارائه دهد، لیکن عکس های تاریخی در روند مطالعاتی، جای پرداختن بسیاری دارد و نیاز به نگاه دقیق تر و جستجوگرانه ای دارند که بتواند دانش ما را افزایش دهد.
در این نمایشگاه بیش از ۳۰ قطعه عکس به نمایش گذاشته خواهد شد که دربرگیرنده ی تک چهره هایی از شاهان ایران تا مردم عادی است.
از پرتره های عکاسخانه ای گرفته تا مستند پرتره ها، که در میان آثار نام عکاسان برجسته ای از تاریخ عکاسی جهان از جمله: آنتوان سوریوگین، نادار ،‌والری و…به چشم می خورد.
بی تردید هر تک عکس این مجموعه آنی خاص و تکرارناشدنی است. با هم به این عکس های قدیمی نگاه کنیم.

علاقه مندان می‌توانند برای دیدار از این مجموعه عکس تاریخی از بعدازظهر روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه تا ۹ آذر ماه سال ۱۳۹۲ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ به موزه عکسخانه شهر مراجعه کنند.
موزه عکسخانه شهر روزهای جمعه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.
موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفت ‌تیر، خیابان بهار ‌شیراز، ضلع جنوب غربی میدان بهار شیراز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست