1. خانه
  2. اخبار
  3. مسابقه عکس فرش دستباف ایران برگزار می شود

مسابقه عکس فرش دستباف ایران برگزار می شود

مرکز ملی فرش ایران با هدف نشان دادن جذابیتهای بصری و جنبه های مثبت هنر- صنعت ارزشمند فرش دستباف که آیینه تمام نمای ذوق هنری ایرانیان است، نخستین مسابقه عکس فرش دستباف را برگزار می کند.

به گزارش موج، این مسابقه در موضوعاتی همچون فرش و اعتقادات و آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی، نقش فرش در امرار معاش عشایر و ارتباط زندگی این اقوام با فرش، فرش و نمایشگاه، فرش وروستا، زیبایی شناسی در فرش دستباف ایران، فرش و اقتصاد، فرش و دکوراسیون داخلی، فرش و عرفان، فرش و ادیان، فرش و سیاست، فرش و صلح، فرش و گردشگری و نیز فرش و اشتغالزایی برگزار می شود.
هیات داوران این مسابقه عبارتند از: عباس کیا رستمی (فیلمساز و عکاس)، سیف ا… صمدیان (عکاس)، رضی میری (کارشناس فرش و عکاسی)، ناصر تقوایی (فیلمساز و عکاس)، بهمن جلالی (عکاس) و دبیری این مسابقه را حسن سربخشیان برعهده دارد.
علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا ۲۵ فروردین ماه سال آینده فرصت دارند تا عکس های خود را در قالب مقررات اعلام شده از سوی دبیرخانه این مسابقه ارسال دارند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به پایگاه اینترنتی این مسابقه به نشانی: www.carpetphotocontest.com مراجعه کنید و یا با روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران با شماره ۸۸۹۰۹۴۲۲ تماس بگیرید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست