1. خانه
  2. اخبار
  3. مسابقه عکس فرش دستباف ایران برگزار می‌شود

مسابقه عکس فرش دستباف ایران برگزار می‌شود

مسابقه عکس فرش دستباف ایران با دبیری حسن سربخشیان و با داوری عباس کیارستمی، ناصر تقوایی،سیف ا.. صمدیان،رضی میری و بهمن جلالی اردیبهشت‌ماه سال ۸۸ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه عکس فرش دستباف ایران از سوی مرکز ملی فرش ایران با هدف نشان دادن جنبه‌های مثبت این هنرصنعت ارزشمند که آئینه‌ تمام‌نمای ذوق هنری ایرانیان است برگزار می‌شود.
این مسابقه با موضوع فرش و اعتقادات، آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی، نقش فرش در امرار معاش عشایر و ارتباط زندگی این اقوام با فرش،فرش و نمایشگاه، فرش و روستا، زیبایی شناسی در فرش دستباف ایران ،فرش و اقتصاد، فرش و دکوراسیون داخلی، فرش و عرفان، فرش و ادیان ،فرش و سیاست، فرش و صلح ،فرش و گردشگری، فرش و اشتغالزایی هشتم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۸ برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۲۰ فروردین ۱۳۸۸ مهلت دارند.
در مجموع ۸۰ اثر برای نمایشگاه پذیرفته خواهد شد و به هر عکس راه‌یافته به نمایشگاه مبلغ ۸۰ هزار تومان تعلق خواهد گرفت. چنانچه برای چاپ در کتاب عکس‌های بیشتری انتخاب شود، به ازای هر یک از این عکس‌ها نیز مبلغ همین مبلغ پرداخت خواهد شد.
عکس‌های برگزیده نیز به صورت یک یا چند نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و به صورت یک مجموعه چاپ خواهد شد.
آثار این مسابقه از سوی هیئت داورانی مرکب از عباس کیارستمی، فیلمساز و عکاس،سیف ا.. صمدیان، عکاس،رضی میری، کارشناس فرش و عکاس، ناصر تقوایی، فیلمساز و عکاس، بهمن جلالی، عکاس داوری خواهد شد.
حسن سربخشیان نیز دبیری این جشنواره را بر عهده دارد.
به نفرات اول تا سوم این مسابقه نیز علاوه بر تندیس جشنواره و لوح تقدیر به ترتیب ۳ میلیون تومان، ۲ میلیون و یک میلیون تومان اهدا خواهد شد و به نفرات چهارم تا دهم نیز لوح تقدیر و سفر به کیش در ایام برگزاری جشنواره بین‌المللی فرش کیش در نظر گرفته شده است.
مراسم اختتامیه و همچنین برپایی این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی فرش کیش خواهد بود و نفرات برتر میهمان مرکز ملی فرش ایران در طول بر پایی نمایشگاه در نیمه اول اردیبهشت ۱۳۸۸ خواهند بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست