1. خانه
  2. اخبار
  3. دومین دوره مسابقه عکس فرش دستباف برگزار می شود

دومین دوره مسابقه عکس فرش دستباف برگزار می شود

دومین دوره مسابقه عکس فرش دستباف ایران با هدف نشان دادن جنبه های مثبت این هنر- صنعت و توجه افکار عمومی به جذابیتها و ارزشهای فرش ایرانی برگزار می شود.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، این مرکز پس از تجربه موفق برگزاری نخستین دوره مسابقه عکس فرش دستباف که با استقبال خوب عکاسان کشور رو به رو شد، در پی برگزاری بهینه دومین دوره آن است.
این گزارش حاکی است: مسابقه عکس فرش دستباف با محورهایی همچون "فرش و باورها، اعتقادات و آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی "، "نقش فرش در زندگی و تامین معیشت "، "فرش و نمایشگاه "، "فرش و اقتصاد "، "فرش و دکوراسیون داخلی " و "فرش و گردشگری " برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، اسماعیل عباسی، افشین شاهرودی، ساعد نیک ذات، رضی میری و ناصر تقوایی داوری این مسابقه را بر عهده خواهند داشت.
بر پایه اعلام روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا ۲۰ دی ماه سال جاری فرصت دارند تا عکسهای خود را در قالب مقررات اعلام شده از سوی دبیرخانه این مسابقه ارسال دارند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی این مسابقه به نشانی www.cphc2.com مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست