1. خانه
  2. اخبار
  3. مسابقه عکاسی «ماه بهشتی» در زنجان برگزار می شود

مسابقه عکاسی «ماه بهشتی» در زنجان برگزار می شود

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری زنجان از برگزاری مسابقه عکاسی «ماه بهشتی» ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، مهدی خدایی ظهر یکشبه در جمع خبرنگاران به توزیع فراخوان این مسابقه در سطح شهر، اشاره کرد و هدف از برگزاری این مسابقه را فضیلت این ماه مبارک در میان سایر ماه های سال دانست .

وی ادامه داد: با توجه به این امر که در حقیقت رمضان یکی از نعمات بزرگ پروردگار بوده که به بندگان اعطاء شده و خداوند آن را بهترین زمان اهداى «قرآن کریم»، بالاترین هدیه خود به جهان بشریّت انتخاب کرده بدون شک شاهد لحظات زیبایی از بندگی و اخلاص انسان ها در برابر خداوند خواهیم بود که ثبت این تصاویر در قالب عکس توسط عکاسان هنرمند زیبایی آن را دوچندان خواهد کرد.

خدایی  حداکثر آثار پذیرفته شده در این مسابقه را ۱۰ قطعه عکس عنوان کرد و افزود: این مسابقه در قالب موضوعات: طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان، لحظات روحانی سحر و افطار، ویژه برنامه های جشن ولادت امام حسن (ع)، شب های قدر و عبادات مردم در این شب ها، ایام عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع)، نماز جماعت و فعالیت های مردمی در این ماه مبارک، روز قدس و همبستگی و اتحاد مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نیز برپایی گسترده نماز عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری آخرین مهلت دریافت آثار را ۲۲ شهریورماه اعلام کرد و گفت: این مسابقه در سطح استان و در میان هنرمندان عکاس هم استانی برگزار می شود.

خدایی گفت: شرکت کنندگان می بایست آثار خود را در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتی متر و بر روی CD  رایت شده ارسال نمایند. 
مسئول خانه عکاسان حوزه هنری زنجان برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقه را پنجم مهرماه اعلام نمود و افزود: در این مراسم به ۱۰ نفر از برگزیدگان ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

وی از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده این مسابقه خبر داد و گفت: مسابقه عکس «ماه بهشتی» که به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان زنجان و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان برگزار می شود پس از برگزاری شاهد برپایی نمایشگاهی از این آثار خواهد بود.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری زنجان در پایان یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به حوزه هنری استان زنجان مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۲۳۰۰۶۱ و ۳۲۳۰۰۶۵ تماس گیرند.

فراخوان این مسابقه نیز در وب سایت حوزه هنری زنجان به نشانی WWW.ARTZANJAN.IR  قابل دسترس خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست