1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره برف و اسکی بهمن ماه در یاسوج برگزار می شود

جشنواره برف و اسکی بهمن ماه در یاسوج برگزار می شود

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره برف و اسکی در بهمن ماه سال جاری در یاسوج خبر داد.

دکتر علی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر در یاسوج، گفت: جشنواره برف و اسکی با حضور علاقه مندان به ورزشها و گردشگری زمستانی به مدت دو روز از هشتم تا نهم بهمن ماه امسال در محل پیست اسکی "دنا" در ۱۸ کیلومتری شهر یاسوج برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره در دو بخش حرفه ای و آماتور، سازندگان تندیس های برفی و همچنین علاقمندان به ورزش اسکی و حرکات نمایشی اسکی به رقابت می پردازند.

حیدری بیان کرد: برنامه های جنبی از جمله مسابقات دارت، نمایشگاه عکس از جاذبه های استان و مسابقه عکاسی نیز همزمان با این جشنواره برگزار می شود

وی شعار این جشنواره را "بهار آزادی، وحدت ملی، گردشگری زمستانی" عنوان کرد و اظهار داشت: متولیان جشنواره ضمن ایجاد فضای تفریح و نشاط علاقمندان به ورزشهای فصلی اسکی، لژ سواری و اسنوبرد، دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته گردشگری را هم گرامی خواهند داشت.

حیدری مهمترین اهداف جشنواره را رونق گردشگری زمستانی، جذب گردشگر، جلب توجه رسانه ها و معرفی استعدادهای گردشگری استان، ایجاد تحرک اقتصادی و اجتماعی، تشویق گردشگران به تکرار بازدید از مناطق استان، جلب منابع مورد نیاز در توسعه اقتصادی، زیر ساختها و ایجاد اشتغال، توسعه ورزشهای زمستانی، بالا بردن انگیزه برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری و جذب منابع اعتباری برای توسعه این پیست عنوان کرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست