1. خانه
  2. اخبار
  3. مسابقه عکس «رکعتی عشق» برگزار می‌شود

مسابقه عکس «رکعتی عشق» برگزار می‌شود

نمایشگاه و مسابقه سراسری عکس "رکعتی عشق" به مناسبت ماه رمضان با هدف تشویق و حمایت از آفرینش‌های هنرمندان عکاس که در راستای ترویج فرهنگ نماز، نیایش و عبادت می‌کوشند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی توکلیان دبیر این مسابقه عکس گفت: آثاری در این نمایشگاه پذیرفته می‌شوند که با موضوع‌ها و مضامین مرتبط با جلوه‌های مختلف نیایش، راز و نیاز با معبود، عبادت و نماز و لحظه‌های روحانی در زندگی فردی و اجتماعی تهیه شده باشند.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آخرین مهلت دریافت آثار را ۳۰ مهرماه، انتخاب و داوری آثار را آبان‌ماه و مکان برگزاری نمایشگاه ۲۰۰ عکس‌ برگزیده را پس از اهدای جوایز در نگارخانه‌ها و گالری‌های وابسته به سازمان اعلام کرد.

وی افزود: تعداد و نوع آثار محدودیت ندارد و هر متقاضی می‌تواند با آثار دیجیتال یا آنالوگ شرکت کند. همچنین به ۱۰ عکاس برتر هر یک پنج میلیون ریال جایزه اهدا و برای امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه به هر اثر برگزیده یک میلیون ریال پرداخت می‌شود. سه عکاس نیز دو میلیون ریال جایزه می‌گیرند.

مسابقه عکس رکعتی عشق به همت اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت مدیریت هنرهای تجسمی، خانه عکاسان و موسسه پژوهشی فرهنگ انقلاب برگزار می‌شود و متقاضیان آثار خود را به خیابان مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، شماره ۵۳ ارسال کنند.

 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست