1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه مسابقه عکس «رکعتی عشق» برگزار می‌شود

نمایشگاه مسابقه عکس «رکعتی عشق» برگزار می‌شود

نمایشگاه مسابقه عکس «رکعتی عشق» که فراخوان آن در ماه رمضان ۱۳۸۷ منتشر شد، از ۱۵ تا ۲۲ آذر در موزه امام علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی توکلیان دبیر این مسابقه گفت: آثاری در مسابقه پذیرفته شده‌اند که با موضوعات و مضامین مرتبط با جلوه‌های مختلف نیایش، راز و نیاز با معبود، عبادت و نماز و لحظه‌های روحانی در زندگی فردی و اجتماعی تهیه شدند. این آثار در دو نوبت آغاز ماه رمضان سال جاری و همچنین روز عیدفطر، به صورت بنر در سطح شهر نصب و در جایگاه نماز عیدفطر نیز به نمایش درآمد همچنین به صورت یک بسته فرهنگی، به مساجد شهر تهران اهدا شد.
مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: این مسابقه به همت این اداره کل و مدیریت هنرهای تجسمی سازمان و با مشارکت خانه عکاسان ایران و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی اجرا و از بین ۱۷۳۰ اثر رسیده، ۲۰۰ عکس انتخاب شد که بعد از داوری به ۱۰ عکاس برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
در مراسم روز ۲۲ آذر در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) علاوه بر آنکه هدایای برگزیدگان اهدا می‌شود، از کتاب عکس «رکعتی عشق» نیز رونمایی خواهد شد.
این نمایشگاه با هدف تشویق و حمایت از آفرینش‌های هنرمندان عکاس که ذوق، تجربه و هنر خود را صرف ثبت لحظه‌های نورانی کرده‌اند و در راستای ترویج فرهنگ نماز، نیایش و عبادت می‌کوشند، برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست