1. خانه
  2. اخبار
  3. معرفی برگزیدگان سومین سوگواره استانی عکس نینوا

معرفی برگزیدگان سومین سوگواره استانی عکس نینوا

دبیرخانه سومین سوگواره عکس استانی نینوا در شهرستان بوئین زهرا از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی عکاسان برگزیده این سوگواره خبر داد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) به نقل از دبیرخانه این سوگواره، در این دوره از رقابت تعداد ۷۰۰ قطعه عکس از ۷۸ شرکت کننده به دبیرخانه رسیده بود که با توجه به محتوای آیینامه شرکت در سوگواره قریب به ۵درصد از آثار خارج از ضوابط تشخیص داده شد و از دور داوری حذف شد. البته در نهایت پس از برگزاری نشست ارزیابی و داوری با محوریت های معرفی شده در متن فراخوان تعداد ۴۳ قطعه عکس از ۳۳ عکاس به نمایشگاه راه یافت.
در ابتدای این مراسم پس از خیرمقدم دبیر و ارایه گزارش مدیر اجرایی، پیرامون رسانه عکس و تاثیر آن در تعریف فرهنگ و تربیت جامعه سخنانی توسط ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی زارعی بیان شد و در ادامه پس از پخش نماهنگ هایی با محتوای عکس های راه یافته و مراحل دبیرخانه و جلسه داوری، گفت وگو با داوران این مراسم به بخش اهدای جوایز عکاسان برگزیده رسید.

سومین سوگواره عکس استانی نینوا با معرفی این افراد برگزیدگان خود را به حاضرین در سالن معرفی کرد:

رتبه نخست: امین رحمانی از تاکستان، تندیس سوگواره+دیپلم افتخار+مبلغ هفت میلیون ریال
رتبه دوم: سعید باریکانی از آبیک، تندیس سوگواره+دیپلم افتخار+مبلغ پنج میلیون ریال
رتبه سوم: مهران مافی بردبار از قزوین، تندیس سوگواره+دیپلم افتخار+مبلغ چهار میلیون ریال
همچنین از نگاه عکاسانی چون: روح ا.. جاویدی از الوند، محسن زین العابدینی از البرز و سینا شیری از قزوین با اهدای لوح تقدیر و مبلغ دومیلیون ریال تقدیر به عمل آمد.
دبیری این سوگواره را علی زارعی و مسوولیت اجرایی آن را محمدرضا یوسفی عهده دار بوده و امیرعلی جوادیان، حسین رحمانی و مهدی سروری اعضای گروه ارزیابی و داوری این دور از سوگواره بوده اند.

لازم به یادآوری است با دعوت علی زارعی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا به عنوان دبیر این سوگواره، روح ا.. عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین شفیعی ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدی رمضانی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احد احمدی فرماندار، مصطفی شاه محمدی معاون فرماندار، جلال مهدوی بخشدار بخش مرکزی، ابراهیمی فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز و حجه الاسلام والمسلمین رضوانی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بوئین زهرا در این مراسم حضور داشتند.
پایان بخش این مراسم گشایش نمایشگاه عکس های نمایشگاه سومین سوگواره عکس استانی نینوا بود که با حضور عکاسان و علاقه مندان و مسئولین انجام گرفت.
این نمایشگاه تا تاریخ ۱۵ اسفندماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان بوئین زهرا برپا است.
———————————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده متن فراخوان سومین سوگواره عکس استانی نینوا " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده اسامی شرکت کنندگان در سومین سوگواره عکس استانی نینوا " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده اسامی راه یافتگان به نمایشگاه سومین سوگواره استانی عکس نینوا " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن گفت وگوی دبیرخانه با امیرعلی جوادیان داور سوگواره استانی نینوا " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم اختتامیه سومین سوگواره استانی نینوا " اینجا " کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست