1. خانه
  2. اخبار
  3. مهلت یک روزه دبیرخانه جشنواره عکس هارور

مهلت یک روزه دبیرخانه جشنواره عکس هارور

دبیرخانه جشنواره عکس هارور با ارسال اطلاعیه ای به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " از تمدید یک روزه مهلت ارسال عکس برای شرکت کنندگان توسط این دبیرخانه خبر داد.
فراخوان نخستین جشنواره سراسری عکس هارور در پی درخواست های مکرر تلفنی و اینترنتی مردم برای تمدید مهلت ارسال آثار؛ به دبیرخانه ی جشنواره ی مجازی عکس هارور این زمان تا ساعت ۱۲ ظهر فردا ۱۱ اردی بهشت تمدید شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی حوزه ی هنری خوزستان به نقل از دبیر اجرایی جشنواره: به دلیل استقبال چشم گیر هنرمندان و علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره ی اینترنتی عکس هارور و تماس های پی در پی برای افزایش مهلت ارسال آثار و با اخذ موافقت صادق عوض زاده دبیر جشنواره؛ مهلت شرکت در این جشنواره تا ساعت ۱۲ فردا تمدید شد.

بنا بر این گفته؛ علاقمندان به شرکت در جشنواره ی عکس هارور می توانند؛ تا ساعت ۱۲ ظهر فردا ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۲ نسبت به ارسال فایل آثار خود به دبیرخانه ی این جشنواره با نشانی info@artkhuzestan.ir اقدام نمایند.

هیات داوران این جشنواره را آقایان محسن راستانی، کیهان ولی نژاد و حسین جلودار به عنوان داوران فنی و دکتر ناهید خواجه موگهی به عنوان کارشناس روانشناسی تشکیل می دهند.

این هیات کار خود را از ساعت ۹ صبح ۱۳ اردی بهشت ۱۳۹۲ آغاز خواهد کرد.

گفتنی است: نخستین جشنواره ی اینترنتی عکس هارور به همت وب سایت حوزه ی هنری خوزستان در ژانر وحشت و با موضوع آسیب های اجتماعی در دو بخش مستند و خلاقه برگزار می شود.

————————————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده متن فراخوان شرکت در جشنواره سراسری عکس هارور و دریافت فرم شرکت در جشنواره " ایـنجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست