1. خانه
  2. اخبار
  3. موزه فیلم و عکس همدان همچنان بلاتکلیف است

موزه فیلم و عکس همدان همچنان بلاتکلیف است

کارگردان سینما و تلویزیون کشور گفت: ایجاد موزه فیلم و عکس در همدان بعد از گذشت دو سال همچنان بلاتکلیف است که امیدواریم با پیگیری‌های مدیرکل ارشاد همدان شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیرشهاب رضویان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سینما هفت در همدان از رشد سینمای جوان در دهه ۶۰ در همدان گفت و اظهار داشت: به طور قطع این رشد محصول نگرش و وسعت نظر متولیان سینما در این دیار بود.
وی همدان را جزو آغازگران شکل‌گیری سینما جوان در کشور خواند و افزود: از آن جا که ایجاد و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی می‌تواند آینده هر جامعه‌ای را بیمه کند، باید در راستای توجه بیش از پیش به این مهم در همدان نیز توجه شایانی صورت پذیرد.
کارگردان سینما و تلویزیون کشور با اشاره به بلاتکلیفی موزه فیلم و عکس در همدان با وجود گذشت دو سال از وعده عملیاتی شدن آن اضافه کرد: آذر ۸۷ طرح توجیهی موزه فیلم و عکس همدان به استاندار و مدیر‌کل ارشاد وقت همدان ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت ولی همچنان شاهد اجرایی شدن آن در همدان نیستیم.
وی گفت: البته امیدواریم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان طبق قول خود مبنی بر پیگیری راه‌اندازی آن اقدامات لازم را داشته باشد.
رضویان با اشاره به قدمت تجهیزات ابن موزه اضافه کرد: متأسفانه در بسیاری مواقع بودجه‌هایی که باید صرف بخش فرهنگی جامعه شود برای انجام کارهایی چون نصب پلاکاردها و یا بنرهای تبلیغاتی و تبریک احراز سمت جدید مسئولان می‌شود، در صورتی که این فرایند اشتباه بوده و کمکی به رشد هنری و فرهنگی آن جامعه نمی‌کند.
وی در پایان توجه به وقایع موجود در همدان توسط شهروندان را بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: باید فارغ از افکار و اعتقادات متفاوت نسبت به مسائل موجود در شهر از جزئی‌ترین آن‌ها تا وقایع کلی توجه شود چرا که همین مسائل جزئی هویت شهر و به تبع آن فضای اجتماعی و فرهنگی شهر را شکل می‌دهند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست