1. خانه
  2. اخبار
  3. موفقیت کاوه بغدادچی در دوسالانه بین المللی تاشکند

موفقیت کاوه بغدادچی در دوسالانه بین المللی تاشکند

عکاس جوان « کاوه بغدادچی » موفق به کسب مدال طلای پنجمین دوسالانه‌‌ی بین‌المللی عکس تاشکند در ازبکستان شد.

دوسالانه‌‌ی بین‌المللی عکس تاشکند یکی از معتبرترین رویدادهای عکاسی هنری در محدوده ی آسیا است که امسال پنجمین دوره‌ی آن در سه بخش موضوعی مختلف برگزار شد.

موفقیت کاوه بغدادچی در دوسالانه بین المللی تاشکند

برگزیدگان سال ۲۰۱۰ این بی‌ینال طی مراسمی که ۲۳ مهرماه در تالار بزرگ آکادمی هنر تاشکند برگزار شد، معرفی شدند و « کاوه بغدادچی » عکاس ایرانی، که به دعوت برگزارکنندگان به ازبکستان سفر کرده است، در مراسم پایانی حضور داشت و مدال طلا و لوح تقدیر خود را دریافت نمود.

کاوه بغدادچی متواد سال ۱۳۶۳ در قزوین و دانش آموخته کارشناسی مهندسی مکانیک است.

با توجه به پذیرش سه مجموعه عکس و سه قطعه تک عکس از این عکاس ایرانی برگزارکنندگان دوسالانه، سالن ویژه‌ای را در محل آکامی هنر ازبکستان به نمایش آثار وی اختصاص دادند.

مجموعه‌ی عکس « زندگی ایرانی روی فرش ایرانی » و سه تک عکس در بخش موضوعی « انسان، سنت، محیط‌زیست » و نیز مجموعه عکس‌های « خاطرات یک زندگی » و « انسان‌ها چگونه سیب می‌خورند » در بخش موضوعی « بال‌های تجربه » مورد پذیرش و تقدیر هیات داوران دوسالانه قرار گرفت.
گفتنی‌ است بخش « بال‌های تجربه » در این بی‌ینال به عکس‌هایی که با گرایش آبستره، آوانگارد یا تجربه‌گرا تهیه شده باشند و فرم‌های بیانی متفاوتی را ارائه‌ نمایند، اختصاص دارد.

پنجمین دوره‌ی دوسالانه‌ی بین‌المللی عکس تاشکند که عکاسان بیش از ۴۳ کشور جهان در ان شرکت کرده بودند، توسط خانه‌ی عکس تاشکند و با حمایت سازمان یونسکو، وزارت هنر و ورزش ازبکستان، شعبه‌ی « انیستیتو گوته » در تاشکند، انجمن هنر خلاقه‌ی ازبکستان، شهرداری تاشکند، دانشکده‌ی هنر طراحی تاشکند، موسسه‌ی هنری « کمال‌الدین بهزاد » ازبکستان و آکادمی ملی هنر ازبکستان برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست