1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس‌های تطبیقی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برپا می‌شود

نمایشگاه عکس‌های تطبیقی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برپا می‌شود

 

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس‌های تطبیقی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی علیه‌السلام در نگارخانه‌های مهتاب و فرهنگ پرواز تهران برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به‌نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی علیه‌السلام،
عکس‌های تطبیقی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) باعنوان نمایشگاه حرم در تصویر در نگارخانه‌های مهتاب و باران و خانه فرهنگ پرواز تهران برپا شد.
در این نمایشگاه‌ها عکس‌های تاریخی و تصاویر جدید به صورت تطبیقی با هدف نمایش سیر تحولات آستان مقدس، در سال‌های متمادی در معرض دید علاقمندان قرار داده شده بود.
در هریک از این نمایشگاه‌های یاد شده ۳۰ قطعه عکس تاریخی و معاصر در ابعاد ۴۰ در ۳۰ سانتی‌متر در معرض دید عموم قرار گرفت که قدمت برخی از این آثار به یک و نیم قرن پیش باز می‌گردد.
نمایشگاه حرم در تصویر تا ۱۵ آبان‌ماه جاری برای بازدید علاقمندان دایر است.
تا کنون منتخب گنجینه تصاویر و عکس‌های تاریخی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، در بیش از ۴۰ نمایشگاه مربوط به نهادها و مراکز فرهنگی از جمله در موزه عکس‌خانه شهر، نگارخانه مهتاب، خانه فرهنگ شهید آوینی، نگارخانه کوثر، نگارخانه شیخ هادی، فرهنگسرای عطر نرگس، حوزه هنری کاشان، حوزه هنری یزد، فرهنگسرای انقلاب، فرهنگسرای سالمندان، نگارخانه ابوسعید، اداره میراث فرهنگی شهرری، فرهنگسرای مدرسه و همچنین چندین نهاد و مجموعه فرهنگی دیگر به نمایش درآمده است.
به گزارش روابط‌عمومی آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، واحد نمایشگاه‌های معاونت روابط‌عمومی و بین‌الملل آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی علیه‌السلام، همچنان آمادگی دارد تا گنجینه تصاویر منتخب را برای برپایی نمایشگاه به سایر مجموعه‌های متقاضی به‌صورت امانی ارائه دهد.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۱۲۲۵۵۱۰ با واحد نمایشگاه‌های معاونت روابط‌عمومی و بین‌الملل آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست