1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکسهای مقایسه ای آستان حضرت عبدالعظیم در کاشان برپا شد

نمایشگاه عکسهای مقایسه ای آستان حضرت عبدالعظیم در کاشان برپا شد

نمایشگاه عکسهای مقایسه ای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در حوزه هنری کاشان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر در شهرری، نمایشگاه عکسهای مقایسه ای بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) از امروز در حوزه هنری کاشان گشایش یافته است، به مدت 10 روز برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه، تعداد ۴۰ قطعه عکس قدیمی و جدید از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر و در ۱۹ موضوع به صورت مقایسه ای به نمایش درآمده است. نماها، ورودی ها، صحن ها، گنبد ها و مسجد جامع از جمله موضوع های عکس های این نمایشگاه هستند.
 
عکسهای قدیمی این نمایشگاه، منتخبی از گنجینه عکس های تاریخی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام بوده و این گنجینه برخوردار از ۵۵۰۰ قطعه عکس تاریخی مربوط به این آستان مقدس است.
 
نمایشگاه عکسهای مقایسه ای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، به عنوان دومین نمایشگاه عکس این بارگاه منور تاکنون در حوزه هنری یزد، خانه عکاسان ایران، حوزه هنری اصفهان، موزه عکسخانه شهر و بسیاری دیگر از مراکز فرهنگی میهن اسلامی برپا شده است.
 
مراکز علاقمند به برگزاری نمایشگاه های عکسهای تاریخی و مقایسه ای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام می توانند برای کسب اطلاعات لازم با واحد نمایشگاه های روابط عمومی این آستان مقدس به شماره تلفن ۵۱۲۲۵۵۱۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست