1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکسهای تاریخی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برپا شد

نمایشگاه عکسهای تاریخی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برپا شد

نمایشگاه عکسهای تاریخی و مقایسه ای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، در فرهنگسرای اندیشه و با عنوان "حرم در تصویر" برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر در شهرری، نمایشگاه حرم در تصویر، تعداد ۴۵ قطعه عکس تاریخی و ۵۵ عکس مقایسه ای آستان مقدس در نگارخانه فرهنگ سرای اندیشه به نمایش در می آید.

همچنین عکسهای تاریخی نمایشگاه حرم در تصویر در اندازه های ۵۰ در ۶۰ سانتیمتر و به صورت سیاه و سفید، مربوط به فاصله زمانی سالهای ۱۲۴۳ تا ۱۳۳۰ هجری شمسی بوده و شرح حال هر یک از عکسها به سه زبان فارسی، عربی و لاتین است.

همچنین عکس های مقایسه ای این نمایشگاه در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و به صورت سیاه و سفید و رنگی، در موضوع های متنوعی همچون گنبدها، گلدسته ها، ورودی ها، صحن ها و رواق های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، مجموعه ای از عکس ها را از گذشته دور تا عکس های کنونی در هر موضوع را به نمایش می گذارد.
 
علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه حرم در تصویر از امروز تا ۱۸ شهریورماه، بجز روزهای تعطیل همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه اندیشه واقع در تهران، خیابان شریعتی، بوستان اندیشه، فرهنگ سرای اندیشه مراجعه کنند.
 
عکس های تاریخی این نمایشگاه منتخبی از گنجینه عکس های تاریخی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) است، این گنجینه نفیس با پنج هزار و ۵۰۰ قطعه عکس تاریخی از آستان مقدس روزانه پاسخگوی نیازهای اساتید، پژوهشگران، هنرمندان و دانشجویان و دانش آموزان است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست