1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس حرم حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس حرم حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود

 
نمایشگاه عکس "سیدالکریم " شامل ۹۲ عکس از عکاسان بنام کشور از زمانهای گذشته حرم حضرت عبدالعظیم ۱۰ تا ۱۸ دی در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آثار این نمایشگاه از هنرمندان سراسر کشور است که طی ۲ مرحله فراخوان با موضوع جمع آوری عکس های تاریخی آستان شروع و تعداد ۴۳۰۰ عکس جمع آوری شد که جزء آثار گنجینه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) محسوب می شوند.

علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ساعت ۹ تا ۱۸ به گالری شماره یک فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.

تا کنون این تصاویر در موزه عکسخانه شهر، نگارخانه مهتاب، خانه فرهنگ شهید آوینی، نگارخانه کوثر، نگارخانه شیخ هادی، فرهنگسرای عطر نرگس، حوزه هنری کاشان، حوزه هنری یزد، فرهنگسرای انقلاب، فرهنگسرای سالمندان، نگارخانه ابوسعید، اداره میراث فرهنگی شهرری، فرهنگسرای مدرسه و همچنین چندین نهاد و مجموعه فرهنگی دیگر به نمایش درآمده است .

این عکس ها به صورت سیاه و سفید، همراه با شرح عکس به سه زبان فارسی ،عربی و انگلیسی و از عکاسانی از جمله سلطان اویس، عبدالله قاجار، ارنست هلستر، آنتن سوریوگین، واهان ترپانچیان، محمدمهدی خسروی تهرانی، سیدجواد تهامی، اصلاحچی، هرانده و ارحام صدر است که گویای تاریخ معاصر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و سیر برخی تحولات تاریخی در کشور ایران است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست