1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس «نگاه آشنا» برگزار می‌شود‌

نمایشگاه عکس «نگاه آشنا» برگزار می‌شود‌

مدیر فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد از برپایی نمایشگاه عکس عکاسان ایسنا با عنوان نگاه آشنا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جهاد دانشگاهی مشهد، مرتضی عطاریان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تشویق و ترغیب عکاسان خبرگزاری ایسنا به فعالیت‌های هنری، ارتباط با دیگر علاقمندان رشته عکاسی و توسعه ارتباط درون سازمان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۳۶ اثر از مریم رویایی، محمد جهانفر، امین خسروشاهی، حسین حسین‌زاده و پیمان تورینی، عکاسان ایسنا، در ابعاد ۴۰ در ۶۰ و با موضوع آزاد در فرهنگسرای مجتمع دکتر علی شریعتی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد گفت: این نمایشگاه شنبه هفته آینده افتتاح می‌شود و تا ۲۲ مرداد ماه جاری در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ پذیرای علاقمندان است.
همچنین نمایشگاه نقاشی منشور لحظه ها آثار سمیه کوهنی هنرمند جوان مشهدی و فارغ التحصیل نقاشی در نگارخانه رضوان وابسته به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه ۲۰ اثر نقاشی با تکینیک‌های اکلریک، آبرنگ و ماژیک با موضوع آزاد و محتوای انسان محور، به نمایش گذاشته می‌شود.
آثار نقاشی این نمایشگاه از ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر آغاز شده و تا ابعاد یک در دو متر در تابلوهای مختلف در معرض دید عموم علاقمندان درمی آید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست