1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « ابیانه میراث زنده » در روستای ابیانه

نمایشگاه « ابیانه میراث زنده » در روستای ابیانه

نمایشگاهی انفرادی از آثار عکاسی " داود وکیل زاده " با عتوان " ابیانه میراث زنده " از نخستین روز فروردین ماه سال ۱۳۹۳ در محل روستای تاریخی ابیانه برگزار می شود.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick) در این نمایشگاه سی قطعه عکس رنگی با موضوع هایی چون: معماری، طبیعت و مستند از نماها و زندگی روزمره مردمان روستای ابیانه به نمایش در می آید.


" داود وکیل زاده " متولد آذر ماه سال ۱۳۳۸ و نزدیک به سی سال است که در هنرهایی همچون: گرافیک، عکاسی و خوشنویسی صاحب تجربه است.

ایشان همچنین صاحب بیش از سی عنوان کتاب عکس می باشند که از آن جمله می توان به: تخت جمشید یادگار باستان، مازندران دیار شالیکاران، گیلان سرزمین باران، تخت جمشید یادگار کهن، تخت جمشید تختگاه شاهان ایران، اصفهان میراث اهورایی، مراغه باغشهر ایران، تخت جمشید پایتخت اهورایی، ایران شکوه زیبایی ها، شیراز جلوگه راز، ایران! باتومن خورشیدم، رموز عکاسی طبیعت و… اشاره کرد.

برگذارکنندگان این نمایشگاه شورای اسلامی و دهیاری ابیانه می باشند که هدف از برگزاری این نمایشگاه را جلب توجه مردم و مسئولین به ارزش ها و داشته های تاریخی و فرهنگی این کهن روستا عنوان کرده اند.

این نمایشگاه ساعت ۱۴ روز جمعه اول فروردین ماه سال ۱۳۹۳ گشایش یافته و علاقه مندان تا پایان روز جمعه ۱۵ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.

محل برگزاری این نمایشگاه در خانه تاریخی صفحه امینه در استان اصفهان، شهرستان نطنز، روستای تاریخی ابیانه، روبروی مسجد جامع واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست