1. خانه
  2. اخبار
  3. بیست و دومین تور عکاسی چیلیک در ابیانه برگزار شد

بیست و دومین تور عکاسی چیلیک در ابیانه برگزار شد

کاربران و علاقمندان به عکاسی از موضوع طبیعت و مناظر و همچنین علاقمندان به عکاسی معماری سنتی در بیست و دومین تور عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " همزمان با اولین ساعت بامداد روز پنجشنبه، ششم آبان ماه جاری از مقابل دفتر این پایگاه، به قصد دیدار و عکاسی از موضوع های معماری، فرم و بافت، طبیعت و مناظر عازم منطقه ابیانه واقع در استان اصفهان شدند.

این سفر میزبان قریب به چهل نفر از علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی چیلیک بود تا مطابق برنامه، ضمن دریافت بسته فرهنگی و بروشور حاوی اطلاعات از مقصدهای نامبرده، به منظور اشراف هر چه بیشتر عکاسان گروه بر موضوع، همزمان با نور صبحگاهی در قالب حرکتی مستقل از معماری و جذابیت های این منطقه سنتی عکاسی کرده و از ساکنین این روستا ضمن برقراری ارتباط، عکاسی کنند.

بیست و دومین تور عکاسی چیلیک در ابیانه برگزار شد

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.
همسفران تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " با ارایه عکس های منتخب خود از مقاصد این تورها می کوشند تا شرایطی شایسته برای تدوین مجموعه ای تصویری و هدفمند از علم و هنر عکاسی را دامن بزنند.

اسامی همسفران بیست ودومین تور عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " به این ترتیب است: محمدجواد احتشامی، عطیه احیائی، بزرگمهر اجلال، مرضیه امامی، ابراهیم باقرلو، طناز بسیجی نیا، میترا بخشش، حبیب ا.. تاجیک، مونا حسن، کیهان حسن زاده، مرضیه خیر، زهرا درمان، مریم درویشی، سجاد دلیری، مهدی خواجه، محمدرضا خرازی، نسیبه خلیلی، نسترن دوستی، مهدی رامه، شیوا رستگار، نرگس سرمدی، مهدی سروری، ندا سلامیان، سارا طاهرمقدس، زهرا فانی، ناصر قاسمی، محسن فتاحی،  ملیحه فرهادی، احمد قاسمی،  وحید قاسمی زرنوشه، هاجر قنبری، فهیمه عرفانی تبار، مهدی کمیلی، سیدمهدی کاشی زاد، آزاده گلابگیران، معصومه سادات موسوی، محیا موعودی رستگار، منوچهر یگانه دوست.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی این پایگاه در مسیر بازگشت به تهران بنا به رای حاضرین در سفر، مقرر شد هدایایی چون: امکان استفاده از تخفیف های ویژه از "پایگاه تخصصی کتاب عکس " و تورهای عکاسی، لوح فشرده و… از طرف پایگاه و حواله چندین جلد کتاب عکس در نشست نقد و تحلیل سفر در دفتر " پایگاه عکس چیلیک " تقدیم همسفران شود.

همسفران در شامگاه پنجشنبه به مقابل دفتر " پایگاه عکس چیلیک " در تهران بازگشتند.
لازم به یادآوری است عصر روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه، دفتر " پایگاه عکس چیلیک " میزبان همسفران فعال در این تور می باشد تا پیرامون نقد و بررسی تور عکاسی و عکس های به دست آمده، حاضرین با هم به گفتگو بپردازند و به واسطه ارزیابی و داوری همسفران حاضر در این تور، موفق ترین عکس با ذکر معیارهای مربوطه انتخاب شده و به عکاس آن هدیه ای تقدیم شود.

از دیگر برنامه های آینده تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک "، سفر به: شهرستان اردکان و یزد، منطقه ماسال، قلعه رودخان، دشت مغان، شهرک تاریخی ماسوله، ابنیه کاشان، اصفهان، شهرکرد، شیراز و … می باشد.

برای مشاهده گزارش تصویری بیست ودومین تور عکاسی چیلیک به مقصد ابیانه، " ایـنـجــا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست