1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « بحران میانسالی » در کافه عکس

نمایشگاه « بحران میانسالی » در کافه عکس

دومین نمایشگاه انفرادی " میشا میرمومن " با عنوان " بحران میانسالی " همزمان با عصر چهارشنبه، اول تیرماه در کافه عکس گشایش یافت.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " خانم میرمومن در این نمایشگاه ۱۲ قطعه عکس را در اندازه: ۵۰ در۵۰ سانتیمتر و ۵۰ در۶۰ سانتیمتر، چاپ شده بر روی کاغذ عکس، در دو مجموعه مستقل از هم ارائه شده اند که از نظر اجرایی تفاوت دارند ولی در بیان مفهوم، همپایه اند.

نمایشگاه « بحران میانسالی » در کافه عکس

" میشا میرمومن " درباره ی انگیزه ی برگذاری نمایشگاه عکس در کافه های شهر توضیح می دهد:
به دنبال جایی می گشتم که بی تشریفات بشود حرف زد.
بعد از آن صحنه سازی اول، که تماشاچیان می آمدند و مثل باد حجابِ فکری ات را می بردند، که مسئولین مثل دستگاه جوجه کشی تخمِ نرسیده ات را می انداختند درون دستگاه تا برای تجارت آماده ات کنند، که برنامه ی فکری ات را مثل آیین نامه های مدرسه تا پایانِ سالِ فعلگی به دستت می دادند، بعد از تمام حق و حقوقی که افراد دارند و نمی شود بهشان اعتراضی کرد، انگاراتم را به دیوار جایی آویزان می کنم که شهر هِرت است و نیازی به ویزا ندارد. کِلاس ندارد. نمره نمی دهند اما دستِ کم نگاه ها همانند، آدم هایی که برای خوردنِ لیموناد می آیند، نه کالبد شکافیِ آدمی که نیستم.

عکس هایی که دوربینِ مدار بسته اند و لحظه ی پناه بردن موجودات به میزی مربع را رصد می کنند و این موجودات برای دیدنِ من نیامده اند، هیچ کاری به من ندارند، پس برای چه پول خرج می کنم؟ وقت هدر می دهم؟
برای یک نفر، همان یک نفرِ احتمالی که هاردش پر از فیلم های ندیده است – که شمارِ نت های نخوانده اش تا موها بالا آمده – که سیگار را می کشد چون دردی برای کشیدن نیست، برای یک نفر که در خواب می بیند که من در خوابم – که خوابش مرا بیدار می کند – برای نفری احتمالی به دنبالِ عریان خوابیدنم تا بیدارش کنم…

" میشا میرمومن " متولد سال ۱۳۷۲  در تهران و در حال حاضر دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی می باشند. ایشان نخستین نمایشگاه انفرادی خود را زمستان سال ۱۳۸۸ در نگارخانه محسن با عنوان " کژتابی " برگزار کرد.
علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه، پانزدهم تیرماه جاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱:۳۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
کافه عکس در تهران، خیابان میرداماد، ساختمان اسکان واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست