1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « روزهای بی سرپرست » در خانه هنرمندان

نمایشگاه « روزهای بی سرپرست » در خانه هنرمندان

نمایشگاهی از آثار فتومونتاژ معصومه قنبرپور با عنوان " روزهای بی سرپرست " از عصر روز جمعه، اول مهرماه سال جاری در نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان گشایش می یابد.

قنبر پور در این ارایه، دومین تجربه برگزاری نمایشگاه انفرادی را برای خود رقم می زند.

این بانوی عکاس در نمایشگاه " روزهای بی سرپرست " تعداد ۲۱ قطعه عکس سیاه سفید را در اندازۀ ۵۰ در ۷۵ سانتیمتر، با نگاهی مفهومی به نمایش می گذارد.

عکاس در قاب اول این نمایشگاه آورده است:
فتومونتاژ هایی که صرفا دنیایی خیالی محض نساخته اند. هر چند که گاهی ترکیب برخی عناصر و المان ها با هم ما را شگفت زده می کند. می شود گفت که ما بیشتر کشمکشی بین خیال و واقعیت را می بینیم. دنیای خیالی ای که عینی شده است و مفهومی که پنهان اما واقعی است اما این رنج واقعیت با عناصر خسته و پوسیده اش، آزار می دهد مخاطبی را که برای گذران شیرین فراغتش به بازدید از نمایشگاهی پا گذارده است
نیروی مرگ در آثار معصومه قنبرپور حضور دارد.
در آثاری که در نمایشگاه دوم به نمایش گذاشته می شوند این حضور به صراحت پیش نیست. نیروی مرگ در این آثار متوجه خود، و به پرخاشگری درونی و خشم فرو خورده مبدل شده است

معصومه قنبرپور متولد اسفندماه سال ۱۳۶۵ و دانش آموخته کارشناسی ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت معلم می باشد. ایشان عکاسی را با علاقه دنبال کرده و از سال ۱۳۸۷ با نگاهی جدی به عکاسی مشغول بوده اند.
علاقمندان می توانند تا روز چهارشنبه سیزدهم مهرماه همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه میرمیران در تهران، خیابان طالقانی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانۀ هنرمندان ایران واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست