1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « ناصر محمدی » در کشور آذربایجان

نمایشگاه « ناصر محمدی » در کشور آذربایجان

نمایشگاهی انفرادی از آثار عکاسی " ناصر محمدی " از عکاسان استان زنجان همزمان با دهه ی کرامت به همت و پشتیبانی دفتر رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان در حال برگزاری است.

نمایشگاه « ناصر محمدی » در کشور آذربایجان

ناصر محمدی روزهای میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را با عنوان دهه ی کرامت مهیای نمایش این عکس ها دانسته و به همین مناسبت تعداد ۲۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۵ در ۵۰ سانتیمتر از نماهایی از بارگاه، رواق ها، راهروها و کاشیکاری های حرم مطهر رضوی در مشهد و همچنین نماهایی از معماری و رواق ها در شهر قم در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

این نمایشگاه از تاریخ ۵ تا ۱۱ مهرماه برابر با ۲۶ ماه سپتامبر تا ۲ ماه اکتبر سال جاری میلادی در نگارخانه شهر باکو درحال نمایش است.

ناصر محمدی متولد بهمن ماه ۱۳۵۴ در زنجان و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عکاسی در دانشگاه هنر تهران می باشد و نزدیک به دوازده سال است که در دانشگاه های زنجان به تدریس مشغول هستند.

این عکاس زنجانی پیش از این نیز نمایشگاه هایی با موضوع ها و عناوین: ابنیه تاریخی استان زنجان، حج سفری به سرزمین نور و وحی، فرم ها در عکاسی سیاه و سفید، مساجد تاریخی استان، تئاتر، طبیعت، سفرنامه به هندوستان و … را در فهرست فعالیت های هنری خود به ثبت رسانده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست