1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس های ناصر محمدی در « نگارخانه تماشا » قزوین

عکس های ناصر محمدی در « نگارخانه تماشا » قزوین

نمایشگاهی از آثار عکاسی ناصر محمدی با موضوع سفر به هندوستان از عصر روز شنبه دهم تیرماه جاری در نگارخانه تماشای شهر قزوین گشایش می یابد.

عکس های ناصر محمدی در نگارخانه تماشای قزوین

این عکاس زنجانی در این نمایشگاه تعداد ۱۷ قطعه عکس رنگی در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر را که دستاورد سفر عکاسی اسفندماه سال گذشته شان به شهرهای دهلی، آگرا، میراندوآ، جی پور و … در کشور هندوستان بوده است را با نگاهی مستند با حفظ قواعد فرم گرایانه در عکاسی به نمایش می گذارد.

ناصر محمدی متولد بهمن ماه ۱۳۵۴ در زنجان و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عکاسی در دانشگاه هنر تهران می باشد و نزدیک به دوازده سال است که در دانشگاه های زنجان به تدریس مشغول هستند.

این عکاس خطه ی زنجان پیش از این نیز نمایشگاه هایی با عناوین: ابنیه تاریخی استان زنجان، حج سفری به سرزمین نور و وحی، فرم ها در عکاسی سیاه و سفید، مساجد تاریخی استان تئاتر، طبیعت و … را در فهرست فعالیت های هنری خود به ثبت رسانده است.

مطابق با اظهار برگزارکننده نشستی با موضوع عکاسی مستند همزمان با ساعت ۱۶ در روز گشایش نمایشگاه در محل نگارخانه تماشا برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۳ تیرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، انجمن سینمای جوانان دفتر قزوین و لابراتوار چاپ عکس رنگی آریا در زنجان برگزار می شود.
نگارخانه تماشا در شهر قزوین، خیابان نادری، دروازه درب کوشک، مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست