1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « ویرایش نگاه » در نگارخانه آریا

نمایشگاه « ویرایش نگاه » در نگارخانه آریا

نمایشگاهی از عکس‌های تبلیغاتی " یدالله ولی زاده " با عنوان « ویرایش نگاه » از عصر روز جمعه، دهم دی ماه ۱۳۸۹ در نگارخانه آریا گشایش می یابد.

یدا.. ولی زاده در حال حاضر عهده دار مسئولیت هیات مدیره انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی است و در این نمایشگاه تعداد ۱۸ قطعه عکس رنگی در اندازه های ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر و ۲ قطعه عکس ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتیمتر را به نمایش می‌گذارد.

یدا.. ولی زاده دانش آموخته کارشناسی رشته عکاسی است و پیرامون عنوان انتخابی مجموعه ارایه شده در قاب اول این نمایشگاه آورده است:
ویرایش در لغت به معنی زینت دادن و کاستن و کم کردن چیزی به جهت زیبایی بخشیدن به آن است به همین جهت در این نمایشگاه سعی شده که با تغییر زاویه دوربین و کم و زیاد کردن المان‌های تصویری مفهوم متفاوتی را از عکس در راستای کاربردی تر کردن آن القا کرد.

از جمله برنامه های همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نشستی کارگاهی با هدف بررسی عکس‌ها و گزارش پشت صحنه آنها است که در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند تا روز دوشنبه ۲۰ دی ماه جاری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه آریا در تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از خیابان شهیددکتر بهشتی، کوچه زرین، شماره ۱۰ واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست