1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس۲ » در نگارخانه آریا

نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس۲ » در نگارخانه آریا

نمایشگاهی از آثار عکاسان تبلیغاتی با نگاهی مفهومی و عنوان « طعم عکس۲ » از روز جمعه ۲۲ مرداد ماه جاری در نگارخانه آریا گشایش خواهد یافت .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که با هدف نمایش نگاهی تازه و نو به ثبت یک محصول ارایه می شود تعداد ۲۵ عکاس با آثارشان در این مجموعه حضور دارند.
نمایشگاه « طعم عکس2 » در نگارخانه آریانخستین دوره برگزاری نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس » شهریور ماه سال ۱۳۹۴ برگزار شد و اینک در ادامه همان روش ها و تکنیک های ثبت و ارایه عکاسی تبلیغاتی، دومین نمایشگاه با عنوان نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس۲ » همراه با نشست هایی تخصصی در محل نمایشگاه برگزار می شود.

در قاب نخست نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس۲ » آمده است:
عکاسی تبلیغاتی مفهومی نگاه تازه و خلاقانه ای  به ثبت یک محصول ورای نگام عام و متداول دارد .
نگرشی عمیق که بیننده را به تامل و تفکر وا خواهد داشت . گویی در پس یک عکس داستان و پیامی نانوشته پنهان مانده که کشف این رازو بازیافتن کلید معمای آن تنها به عهده مخاطب است .
پس از برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه گروهی عکس های تبلیغاتی ” طعم عکس ” با موضوعیت مواد غذایی در شهریور ۱۳۹۴ به میزبانی گالری آریا  و استقبال چشمگیر علاقمندان – گروهی از هنرمندان جوان کشور به سرپرستی یداله ولیزاده رِئیس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و الهه مقدم – بر آن شدند این نگاه خلاقانه و متفاوت خود را پیرامون موضوع: « نوشیدنی ها » با مخاطبین به اشتراک بگذارند.
لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست های تخصصی پیرامون عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برای علاقمندان برگزار می شود .

اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس۲ » به این ترتیب معرفی شده است: سعیده ابراهیمی، عباس براتی، مریم بنی اسدی، سیاوش جهان بین، لیلا حیدری فرد، سحر خسروجردی، مازیار خلیقی، ملیحه دهقان، جعفر رستگارجم، علیرضا رفایی، رضا سلطانی، آلاله سلیمانی، میلاد صائمی، پدرام صفرزاده، حمید عطائی منزه، مجتبی غلامی، سارا غلامیانی، حامد فخاران، حامد فضل الهی، مهدی کاشی زاد، مرتضی محمودی، سارا منوچهریان، پریسا نارنجی، بهمن نجفی، اشکان یدالهی

نمایشگاه گروهی عکس « طعم عکس۲ » ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ در محل گالری آریا گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت . سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز دوشنبه یکم شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند .
نمایشگاه جمعه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ باز می باشد.

نگارخانه آریا در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از سه راه شهید دکتر بهشتی، کوچه زرین،شماره ۱۰ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایش دو مجموعه عکس در نگارخانه وصال شیراز
پسین
دکتر مظاهری: باشد تا به هنر بیش از اینها ایمان آوریم…

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست