1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی «درباره‌ی عکاسی» در گالری آریا

نمایشگاه گروهی «درباره‌ی عکاسی» در گالری آریا

نمایشگاه آثار دوره آموزشی مهرداد افسری با عنوان «درباره‌ی عکاسی» از عصر روز جمعه ۸ اردی بهشت سال ۱۴۰۲ در گالری آریا برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه آثار پروزه های یکساله هفده تن از عکاسان جوان که در طی این دوره آموزشی با سیاق و نظارت مهرداد افسری آموزش دیده اند به نمایش گذاشته شده است.
مهرداد افسری در بخشی از متن استیتمنت/قاب نخست نمایشگاه گروهی عکس «درباره‌ی عکاسی» آورده است:
اندیشه‌ی عینی یا ابژکتیو برای آن تصویری از جهان که ما در پی درک آن‌ایم به کلی نابسنده است. ما باید در پی بازیافتن نوعی رخداد_اندیشه باشیم. «ژانبو دریار»

این نمایش حاصل جستجو و تلاش ذهنی و عینی در یک دوره‌ی زمانی یک ساله است و در پی بازتعریف دیگرگون از امر و ادراک عکاسانه و نیز به چالش کشیدن پیش الگوهای عکاسی و بازتعریف هماره نادقیق/ناقطعی عکس و امر دیداری است.
و عکاسی همچنان امر غریبی است.
پوستر نمایشگاه عکس درباره ی عکاسی مهرداد افسری
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: نسیم افشاری، یاسمن اصغری زاده، بعثت امامی، فوژان پارسا، فاطمه پازکی، ملیکا حسینی، ابوذر حسین خانی، پگاه زارعی، تهمینه شرافت، آناهیتا شمیده، لیلا قنادیان، نیلوفر کمالی، حسین زارع، غزاله موسوی کیا و آرمین مولوی.

نمایشگاه گروهی عکس «درباره‌ی عکاسی» ساعت ۱۶ روز جمعه ۸ اردی‌بهشت ماه جاری در محل نگارخانه آریا گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۱۸ اردی بهشت ماه جاری (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری آریا روزهای شنبه تعطیل است
گالری آریا در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، شماره ۱۰ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
سومین نمایشگاه عکس دختران هنرهای زیبا برگزار می شود
پسین
کتاب «فرهنگ کوچک شاخه های عکاسی» منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست