1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه سیدآبادی و گرامی در نگارخانه ابوالفضل عالی

نمایشگاه سیدآبادی و گرامی در نگارخانه ابوالفضل عالی

نمایشگاهی از عکس های جواد سیدآبادی و یوسف گرامی با موضوع ارتحال رهبر انقلاب و با عنوان " از رحلت تا اربعین " در نگارخانه ابوالفضل عالی به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این نمایشگاه دربرگیرنده ۴۲ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر است که در سال ۱۳۶۸ هم در نگارخانه سوره تا چهلمین روز درگذشت امام خمینی(ره) به نمایش درآمد و پس از آن هم در بیش از چهل کشور در سرتاسر دنیا به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه سیدآبادی و گرامی در نگارخانه ابوالفضل عالی

جواد سیدآبادی و یوسف گرامی عکاسان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و از جمله عکاسانی به شمار می روند که در خردادماه سال ۱۳۶۸ موفق به عکسبرداری از مراسم ارتحال رهبر انقلاب اسلامی از وداع مردم در مصلای امام خمینی، تشییع، تدفین و… شده اند.

سیدآبادی در ادامه اظهار داشت:‌ در حال حاضر هم این نمایشگاه ها در ظرفیت های گوناگون در چندین استان کشور در حال نمایش است.‌ همچنین در این نمایشگاه پنج قطعه عکس از خانه امام و حسینیه جماران در میان عکس های به نمایش گذاشته شده نیز قرار گرفته است.

جواد سیدآبادی متولد بهمن ماه سال ۱۳۳۸ از نیشابور و دانش آموخته کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر و یوسف گرامی متولد سال ۱۳۳۹ از توابع اصفهان و دانش آموخته کارشناسی سینما هستند که سابقه ای قریب به سی سال عکاسی را دارا می باشند.
علاقمندان می توانند تا پایان روزچهارشنبه بیست و پنجم خردادماه همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه ابوالفضل عالی در تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، حوزه هنری واقع شده است.
علاوه بر این، عکس های این نمایشگاه را می توانید از طریق ورود به نگارخانه چیلیک در " اینجا " مشاهده نمایید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست