1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. هفته فیلم و عکس سیستان و بلوچستان و نمایشگاه گروهی عکس

هفته فیلم و عکس سیستان و بلوچستان و نمایشگاه گروهی عکس

همزمان با برگزاری ششمین هفته فیلم و عکس استان سیستان و بلوچستان، نمایشگاه گروهی عکس از آثار عکاسان سیستان و بلوچستان از روز ۷ اسفند ماه جاری در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ششمین دوره هفته فیلم و عکس استان سیستان و بلوچستان با حضور عکاسان و هنرمندان و علاقمندان از تاریخ ۷ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ در محل مجتمع فرهنگی و هنری بزرگ زاهدان برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکاسان سیستان و بلوچستان در زاهدان
در این رویداد غیر رقابتی تعداد ۱۵ فیلم و ۵۱ قطعه عکس از هنرمندان استان در معرض نمایش قرار می‌گیرد. همچنین اکران فیلم‌های کوتاه استان به همراه منتخب فیلم‌های جشنواره حقیقت هر روز در ۲ باکس از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ در محل سالن آمفی‌تئاتر اشراق زاهدان انجام خواهد شد.

نمایشگاه گروهی عکس نیز با تمرکز بر محیط زیست استان و بخش نگاه آزاد در دو نوبت صبح و عصر در محل نگارخانه فردوسی برپا خواهد بود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این ترتیب معرفی شده است: مهدی نجار پیشه، صادق سوری، اسحاق عرب، محمود میربزرگ، محسن شیرزایی، مهدی پورعابدی، مختار خالقی، حامد غلامی، سجاد مباشری ، علی عبدلی، سعید درانی، مهران اصلی، محمد دهدست، نازی ابراهیمی کتمجانی، مهسا رضایی، ملیحه شاه بیکی، سمیه شه بخش، ژیلا نمرودی، هیوا سوری، طیبه نجاری، سمیه شیخ ویسی، حدیث معزی، اسماعیل جمالزایی و سبحان رنگریز
قابل ذکر است جلسات تحلیل و بررسی فیلم‌های کوتاه استان هر شب ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در محل سالن سینما تک زنده‌یاد شهری با حضور علاقمندان و اعضا و هنرمندان برگزار می شود.
منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
عکس برگزیده مسابقه عکاسی زیر آب ۲۰۲۴ معرفی شد
پسین
اسامی شرکت کنندگان در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست