1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس‌های نجمه وحدتی با عنوان « ویزور » در مشهد

نمایشگاه عکس‌های نجمه وحدتی با عنوان « ویزور » در مشهد

نمایشگاه عکس‌های نجمه وحدتی با عنوان « ویزور » از روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ در مشهد برپا می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه عکس‌های نجمه وحدتی با عنوان « ویزور » در روز پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه در گالری شماره ۲ پایتخت فرهنگی جهان اسلام گشایش می‌یابد. در این نمایشگاه ۲۰ عکس مستند اجتماعی و طبیعت، سیاه و سفید و‌ رنگی که حاصل چند سال عکاسی این عکاس خراسانی است به نمایش درمی‌آید.

نجمه وحدتی در بخشی از گفت‌وگو با همکاران اتاق خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک پیرامون معرفی ویژگی آثار این نمایشگاه گفت:
ثبت لحظاتی از زندگی اجتماعی انسان و محیط پیرامون به دور از تکلف و سانسور و اغراق یا سیاه نمایی همیشه از دغدغه های من بوده و عکس های این نمایشگاه نیز دستاورد همین دغدغه‌های هر روزه است؛ امیدوارم توانسته باشم با اندک ذوق و‌ دانش مختصر عکاسی‌ام و ثبت لحظه‌های گذرای زمان با دوربین عکاسی، ارتباط خوبی را با مخاطب و برای تامل لحظه‌ای بیننده عکس‌های خود برقرار کنم.
نجمه وحدتی متولد ۱۳۶۵ مشهد و هنر آموخته عکاسی نزد عکاسانی چون: ابراهیم بهرامی و اسحاق ریگی فیلمنامه نویسی نزد اساتید احمد شادکامی و رضا خسروزاد است و از علاقه‌مندی های دیرین او دنیای شیرین عروسک های نمایشی است.
نمایشگاه عکس ویزور ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه گشایش یافته و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۳بهمن ماه همه روزه تا پایان روز دوشنبه ۲۵ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۴ از عکس های این بانوی عکاس در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام دیدن کنند.
نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلامی در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بوستان ملت واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس‌ «ایستاده بر ساحل» در هرمزگان
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «گنجینه» در گالری نگاه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست