1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «فرزندان آرا» در فرهنگسرای ارسباران

نمایشگاه عکس «فرزندان آرا» در فرهنگسرای ارسباران

نمایشگاه گروهی عکس از علاقمندان جوان با عنوان «فرزنداران آرا» عصر روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه در فرهنگسرای هنر در تهران گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۱۴ قطعه عکس رنگی با نگاهی به نقش رنگ در دامان طبیعت پاییزی ایران در اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته می شود.
«فرزندان آرا» عنوان گروه خیریه ای است که عهده دار حمایت از تنی چند از جوانان مستعد است که پس از رسیدن به سن قانونی از پوشش مراکز بهزیستی خارج شده و در این مجتمع مورد پذیرش و آموزش و رشد و هدایت استعداد قرار گرفته اند.
در بخشی از قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: «آنچه برای موسسه ی خیریه آرا ارزش است، حمایت بی چون وچرای جوانان با استعدادی ست که به دلیل نبود یا کمبود زیرساخت های مالی مناسب ، امکان به شکوفایی رساندن استعداد درونی شان جهت وروود به عرصه ی فعالیت های گوناگون اجتماعی و اقتصادی و یا به بیان جامع تر بازار کار پویا را ندارند.
آرمان آرا دربرگیرنده ی هیچ محدوده ی خاص جغرافیایی و ملیتی و نژادی نخواهد بود . برای تحقق این آرمان با تکیه بر لطف دائم خداوند و بهره گیری از تجارب نیروهای متعهد و متخصص و حمایت همه جانبه ی انسانهای بلند نظر، خدماتی را ارائه خواهیم داد که در دغدغه های عموم موسسات خیریه کمتر به آن پرداخته شده است.
ایمان داریم که آینده از آن جوانانی ست که هرگز به واسطه ی مشکلات مالی از دانش اندوزی ،کار آموزی و کارورزی در حیطه ی مبتنی بر تواناییها شان محروم نخواهند ماند و جذب بازار کار مناسب با علائق واستعدادهایشان خواهند شد.
بدیهی است این مهم ، سرآغازتشکیل یک خانواده ی سالم و در پی آن تربیت فرزندانی با دغدغه های ارزشمندتر از آنچه اکنون باآن دست و پنجه نرم می کنند ، خواهد شد.
چشمه ساری در دل و آبشاری درکف/ آفتابی در نگاه و فرشته ای در پیراهن/ از انسانی که توئی/ قصه ها می توانم کرد/ غم نان، اگر بگذارد/ “احمدشاملو”»

بنا بر همراهی و حمایت از این گروه از علامندان عکاسی تعدادی از عکاسان نیز با ارایه یک قطعه عکس در کنار فرزندان «موسسه خیریه کارآفرینان آرا شمیران» قرار گرفتند تا اسباب تشویق روحی و رونق هرچه بیشتر این گروه از هنرجویان فعال در عرصه ی عکاسی طبیعت باشند.
اسامی علاقمندان صاحب عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: انوش اوحدی، مهری راست قدم، مهدی یوسفی، مریم صادقی، مهدی جعفری، مهران جعفری، مبین رضازاده، مینا عمرائی، فراز‌ عزیزی، اعظم حشمتی، مریم خداوردی و مهدی سروری .

لازم به یادآوری است که گروه فرزندان آرا به عنوان علاقمندان صاحب عکس در این نمایشگاه با نظر مهدیه سادات مدرسی دوره های آموزش عکاسی را گذرانده اند.
نمایشگاه عکس «فرزندان آرا» ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه در محل نگارخانه شماره ۳ فرهنگسرای ارسباران در تهران گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند طی روز جمعه ۲۱ دی ماه نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از این نمایشگاه گروهی عکس دیدن کنند.
فرهنگسرای ارسباران در تهران، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی راه یافتگان به جشنواره عکس لالجین شهر جهانی سفال
پسین
سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی پایگاه دوربین.نت برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست