1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس دفاع مقدس فردا افتتاح می شود

نمایشگاه عکس دفاع مقدس فردا افتتاح می شود

مدیر نگارخانه ابراهیمی نژاد گفت: نمایشگاه گروهی عکس دفاع مقدس با عنوان «ما تا آخر ایستاده ایم» فردا ۳۱ شهریور افتتاح می شود.
علی اکبر ابراهیمی نژاد در گفتگو با خبرنگار حیات گفت: نگارخانه ابراهیمی نژاد نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس را با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ تهران برگزار می کند.
وی افزود: کار گردآوری عکس ها برای حضور در نمایشگاه بیش از یک سال به طول انجامیده است که در این بین از میان بیش از ۲۰۰ عکس جمع آوری شد، حدود ۱۵۰ عکس انتخاب و برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
ابراهیمی نژاد ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است و نشان دادن این که استقلال و امنیت کشور با چه بهایی به دست آمده است و این موضوع مهم که جوانان و سایر اقشار کشور با مقاومت و از خود گذشتگی خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل حتی یک وجب از خاک میهن عزیز ما را به دشمن بعثی ندادند.
وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس متعلق به یک گروه و دسته خاصی نیست بلکه برای تمامی مردم ایران اسلامی است و از این دوارن می توان به دوران مقاومت ملی یاد کرد که اقشار مختلف مردم با زحمات، رنج ها و خسارات خود موجبات ماندگاری هفته دفاع مقدس در اذهان مردم را فراهم کردند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست