1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه فتوکلاژ های گلریز در نگارخانه هفت ثمر

نمایشگاه فتوکلاژ های گلریز در نگارخانه هفت ثمر

نمایشگاهی از آثار تلفیقی امیرعلی گلریز با عنوان " میراث " از روز بیست و دوم بهمن ماه جاری در نگارخانه هفت ثمر در تهران گشایش می یابد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " نمایشگاه " میراث " مجموعه ای است دنباله دار که ۲۲ قاب از این مجموعه در نمایش نخست، از سری های قرمز و سفید و سبز در این مرحله ارائه خواهد شد.
امیرعلی گلریز پیرامون شکل گیری تفکر و همچنین نوع ارایه این نمایشگاه می گوید:
در دهمین نمایشگاه انفرادی ام با استفاده از فوتواسکن هایی که برآورد چیدمانی از عکسها و اشیاء هستند، به تصاویری رسیده ام که در قالب کلاژ و جعبه ی نور به نمایش درمی آیند.

نمایشگاه فتوکلاژ های گلریز در نگارخانه هفت ثمر

در اولین نمایش از مجموعه ی میراث، در نهایت با ترکیب آن سه رنگ به پرچمم می رسم و جدای از تمام آنچه جزء به جزء به آنها پرداخته ام و به میراث بر میگردند، به هویت ملی ام میرسم که باور دارم خود، میراثِ گرانبهایی است.
از سوی دیگر هم بر این باورم که میراث از آن دسته واژگانی است که زیرمجموعه ی موارد و معانیِ حقیقی و واقعی و کنایی و استعاری و غیره و غیره اش آنقدر گسترده است که شاید هر یک از ما بتوانیم به سادگی در پایان عمر، جدای از آنچه داریم و نداریم، شاعرانه بگوئیم: هستی، میراثِ من است؛ و امید ببندیم تا آیندگان نیز به شیوه ی خویش از آن پاسداری کنند

امیرعلی گلریز متولد سال ۱۳۵۴ تهران و دانش آموخته مقطع کارشناسی زبان و ادبیات ایتالیایی است و پیش از این نمایشگاه نیزدر خردادماه سال جاری مجموعه ای باعنوان " سوگ گذاران/سوگ گزاران " را به نمایش گذاشته بود.
ایشان تاکنون در زمینه های نویسندگی، شعر، تصویرسازی، عکاسی و نقاشی نیز تجربه هایی را رقم زده است.
علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از مجموعه آثار ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه هفت ثمر در تهران، خیابان شهیدبهشتی(عباس آباد)، خیابان سرافراز، کوی پنجم، شماره ۸ واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست