1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه و اکسپوی عکس سیدعلی حسینی فر

نمایشگاه و اکسپوی عکس سیدعلی حسینی فر

نخستین نمایشگاه و اکسپوی عکس سیدعلی حسینی فر در نگارخانه اسرار شهرستان سبزوار برگزار می شود.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در این نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی با موضوع آزاد، در دو گرایش مستند اجتماعی و طبیعت حاصل تلاش یازده ساله عکاس جهت نمایشگاه و فروش، ارائه خواهد شد.

نمایشگاه و اکسپوی عکس سیدعلی حسینی فر

سیدعلی حسینی فر متولد آخرین روز بهار سال ۱۳۶۱ در سبزوار است. وی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی ژنتیک و اصلاح دام از دانشگاه فردوسی می باشد.ایشان عکاسی را زیر نظر اساتیدی چون داریوش اورانوس بخت، حمیدرضا گیلانی فر، ابراهیم بهرامی و کیارنگ علایی آموخته است. حسینی فر مدرس مرکز آموزش سینمایی و سمعی، بصری سروش خراسان، و دانشگاه فردوسی مشهد بوده و تا کنون ۵ کارگاه آموزشی عکاسی، و ویرایش عکس را برگزار کرده و سابقه داوری در ۴ دوره مسابقه عکاسی را در شرح سوابق خود دارد.

مطابق نظر عکاس قرار بر این است که در زمان برگزاری نمایشگاه دو کارگاه آموزشی رایگان برگزار شود.

کارگاه اول ویژه آشنایی عموم بازدیدکنندگان با دوربین ها و تجهیزات حرفه ای عکاسی خواهد بود و کارگاه دوم ویژه آشنایی عکاسان با "بوکه و استفاده موثر از آن در خلق عکسهای زیبای خلاقانه و پرتره های محیطی" برگزار خواهد شد.
همچنین در زمان برگزاری این نمایشگاه، مسابقه عکاسی با موضوع آزاد با موبایل و دوربین های کامپکت با هدف شناسایی و استعداد یابی، نوجوانان و جوانان مستعد شهرستان برگزار خواهد شد و برندگان به صورت رایگان در کلاس های آموزش عکاسی حضور خواهند یافت.

نمایشگاه عصر روز پنج شنبه ۱۵ اسفندماه جاری گشایش یافته و علاقمندان می توانند تا پایان روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن فرمایند.
نگارخانه اسرار در شهرستان سبزوار، میدان نجار آباد، دانشگاه فناوری های نوین، روبروی کوچه انقلاب ۶ (نگارخانه اسرار سابق) واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست