1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پنجمین اکسپوی سراسری عکس همدم در مشهد

پنجمین اکسپوی سراسری عکس همدم در مشهد

پنجمین اکسپوی سراسری عکس همدم از روز شنبه ۱۰ آذر ماه جاری با شعار «همدم، در هوای هنر نفس می‌کشد» در شهر مشهد گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این روزها، موسسه‌ی خیریه‌ی توانبخشی همدم (@hamdamcharity) در تدارک پنجمین اکسپوی بزرگ عکس، حال هوای دیگری دارد.
آغاز این سری اکسپوها، سال ٩٠ رقم خورد و طی این‌سالها، به همت خیّرین اهل هنر، چهار دوره نمایشگاه در نگارخانه‌ی همدم برگزار شد و مجموعه‌ای از آثار عکاسان مطرح، در کنار عکس‌های برخی دختران مرکز، به نفع فرزندان این خیریه‌ی توانبخشی، به فروش برسد.
موسسه توسط خیّرین راه اندازی و به صورت هیات امنایی اداره می‌شود و آموزش و توانبخشی و نگهداری ۴٠٠ دختر کم‌توان ذهنی بی‌سرپرست را بر عهده دارد.
از مجموع فرزندان آموزش‌پذیر، تاکنون تعداد ١۶ نفر از دختران این مؤسسه آموزش عکاسی دیده‌اند که از شرکت‌کنندگان این اکسپو در دوره‌های مختلف هم به شمار می روند.
این گروه ١۶ نفره، با نیک اندیشی و همیاری و اقدام خیرخواهانه‌ی یکی از عکاسان مشهدی آغاز بکار آموزشی و عکاسی کرد و در آذر ماه سال ٩٣ خانم فرشته کاملان با خرید و تحویل هشت دستگاه دوربین عکاسی و هدیه به مؤسسه‌ی خیریه‌ی توانبخشی همدم، آغازگر این حرکت فرهنگی بود.

امسال و به همت خیرین هنرمند ما، پنجمین اکسپوی عکس سراسری همدم در تاریخ ۱۰ آذرماه افتتاح خواهد شد.

ناگفته نماند که برگزاری این اکسپو، علاوه برشکوفایی هنر عکاسی و آورده‌های ریالی برای همدم، زمینه‌ی آشنایی بیشتر مردم را نیز با این خیریه فراهم می‌کند. موسسه‌ی همدم، پیشاپیش، روزهای خوبی را برای هنر عکاسی و به‌ویژه برای آنان که خیر و هنر را درکنار هم می‌بینند، آرزو دارد.

مدیر اجرایی نمایشگاه فرشته کاملان، دبیر نمایشگاه: انین ابراهیمی، مدیرهنری: کامران رحمتیان، امور دبیرخانه: مهران کریمان، مسول هنری: اعظم منعمی زاده، صالحه سلیماتی و زهرا ناقل هستند و انتخاب عکس ها برعهده ی: حمید گیلانی فر، فرانرزعامل بردبار و مسعود احمدزاده بوده که از مجموع هزار وپانصد قطعه فایل عکس ارسال شده تعداد۱۵۰ قطعه فایل عکس را شایسته راهیابی به بخش نمایشگاه عکس تشخیص دادند.
در نمایشگاه سال جاری تعدا ۱۳۸ عکاس و ۱۸تن از دختران علاقمند به عکاسی موسسه همدم صاحب اثر هستند.
محل برگزاری نمایشگاه و اکسپوی عکس در نگارخانه همدم واقع در مشهد، خیابان خیام شمالی، عبدالمطلب ۵۸ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اطلاعیه شماره ۳دبیرخانه دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران
پسین
نمایشگاه عکس «ماهیچ، ما نگاه» در گالری تم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست