1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی « فصلی نو » در نگارخانه سیز لارستان

نمایشگاه گروهی « فصلی نو » در نگارخانه سیز لارستان

نمایشگاه گروهی عکس " فصلی نو " از آثار عکاسان خطه لارستان استان فارس در نگارخانه سبز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بر پا می شود.

نمایشگاه گروهی « فصلی نو » در نگارخانه سیز لارستان

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در این نمایشگاه تعداد ۷۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با موضوع اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان لارستان و شهرهای همجوار به نمایش گذاشته می شود.

اسامی صاحبان اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است:
اسماعیل حق پرست، حسین بامداد، سعیده آرین، مهدی ابراری، حبیب آسوده، سیدهادی عبدالرحیم زاده، حبیب الله نوروز پور، مسعود جعفری نژادان، امیر قیومی، کوکب کاکلی، ساجده کاظمی لاری، فضیلت اسلام زاده، یسنا یزدانپناه، راحله رهسپاری، زینب غنیمت، مه جبین محرابی، زینب قبادی و سکینه نیک منش.

بامداد از عکاسان لارستان، هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه فعالیت یک ساله این عکاسان بیان کرد و گفت: با برپایی این چنین نمایشگاه هایی مسئولین و مردم شهرستان می توانند به وجود پتانسیل بالای هنرمندان شهرستان پی ببرند و به گرایش به این قبیل رشته ها و جذب هنرمندان کمک می کند.

این نمایشگاه، عصر روز شنبه ۶ مهرماه ماه سال جاری گشایش یافته و تا پایان روز جمعه ۱۲ مهرماه همه روزه از ساعت از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۷ تا ۲۲ مهیای دیدار علاقه مندان می باشد.

نگارخانه سبز در شهرستان لارستان، انتهای بلوار اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست