1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی در نگارخانه باغ به اصفهان

نمایشگاه گروهی در نگارخانه باغ به اصفهان

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسی اعضای کانون عکاسان اصفهان با عنوان « روزنه ای به ورزنه » از عصر فردا چهارشنبه دهم آذرماه در نگارخانه باغ به اصفهان گشایش می یابد.

نمایشگاه گروهی در نگارخانه باغ به اصفهان به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی این کانون، مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان از روز دهم آذرماه جاری، پذیرای علاقمندان به دیدار از نمایشگاه گروهی عکس های به نمایش درآمده خواهد بود که در بخشی از این نمایشگاه عکس های مریم زندی، میهمان دوره گذشته سلسله نشست های دیدار با اساتید عکاسی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه دربرگیرنده تعداد ۳۳ قطعه عکس از ۱۹ نفر از اعضای کانون عکس می باشد که با موضوع: طبیعت کویر، مستند اجتماعی منطقه ورزنه و معماری این منطقه ارایه شده اند.
این موضوع ها با توجه به برنامه عکاسی گروهی که با حضور تعداد زیادی از اعضای کانون و همراهی خانم مریم زندی در منطقه ورزنه انجام شد انتخاب شده اند.

اسامی صاحبان اثر در این نمایشگاه به این ترتیب است:
مریم زندی، سیاوش ایران نژاد، محمد بانکی، صفا پیرشیری، مهرنوش جلیل، مجید حجتی، احسان خسروی، سید علیرضا دامادزاده، عذرا رجبی، بیتا رهنما، عالیه سعادت پور، اصغر صامتی، مهدی صرامی، سینا عزیزی، احمد قاسمی، حمزه کرباسی زاده، سید محمود موسوی، محمدرضا مومنی، علی واعظ.

علاقمندان می توانند همه روزه در طول روزهای برگزاری نمایشگاه (تا بیستم آذرماه) از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.
نگارخانه باغ به در: اصفهان، پل آذر، ابتدای خیابان توحید، مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع شده است.

خبر: حامد قصری

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست