1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی عکس در اختتامیه جشنواره گوهر هدایت

نمایشگاه گروهی عکس در اختتامیه جشنواره گوهر هدایت

نمایشگاهی گروهی از عکس های منتخب همسفران فعال و عکاسان برتر آیین های سوگواری عاشورایی همسفر با تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " در اختتامیه جشنواره گوهر هدایت در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.

نمایشگاه گروهی عکس در اختتامیه جشنواره گوهر هدایت به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این نمایشگاه دربرگیرنده تعداد ۲۲ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر می باشد که با محوریت قراردادن موضوع سوگواری حضرت اباعبدا.. و آیین های قومی منطقه ای در بخشی از مراسم اختتامیه " گوهر هدایت " که به مناسبت تجلیل از پدیدآورندگان آثار هنری مرتبط با ماه محرم و صفر در حضور پیشکسوتان و هنرمندان دینی سراسر کشور طراحی شده است، برگزار می‌ شود.

بخش نمایشگاه عکس های عاشورایی نیز از جمله بخش های هنری این جشنواره است که با حضور دکتر سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر حمید شاه آبادی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی مورد گشایش و دیدار قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که بنا بر انتخاب کارشناسان از دو عکاس عاشورایی در بین سایر هنرمندان جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

اسامی عکاسان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب می باشد:
یدالله عبدی، لادن شجاع، فاطمه رحمانی، مهدی طاهری، حدیثه شعبانی، ملیحه فرهادی، مریم خادم بهمنیار، مهدی کاظمی خالدی، ابراهیم باقرلو، سیدشهاب الدین واجدی، محمدرضا خرازی، مهدی سروری، نیما خالدی کیا، سیدصادق موسوی، نسیبه خلیلی، علی معصومی، مهدیه روستائی و مجتبی محسنی.

عکس های به نمایش درآمده در این نمایشگاه منتخبی از آثار همسفران قریب به پنجاه دوره تلاش همسفران در تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " می باشد که در طی سفرهایی که عکاسان مستعد جوان با هدایت اساتید عکاسی به چندین منقطه داشته اند، ثبت شده و پس از نقد و بررسی، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته اند.
علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ چهارشنبه بیستم دی ماه جاری تا ساعت ۲۰:۳۰ از این نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر دیدن کنند.
موزه هنرهای معاصر در تهران
، خیابان کارگر شمالی، ضلع غربی بوستان لاله واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست