1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» در شیراز

نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» در شیراز

نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» از روز جمعه ۱۵ دی ماه جاری در گالری سروناز شیراز به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش دفتر رسانه «پایگاه عکس چیلیک» گروه شیراز آرتیست با نمایشگاه‌گردانی مجید بازایی به عنوان برگزارکننده نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» تعداد ۲۴ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۴۰ در ۵۵ سانتیمتر از ۱۹ عکاس است که با هدف تجربه‌ی «عکاسی خیابانی» در طرحی موسوم به «شیراز از دیدگاه عکاسان» منظور شده است.

پوستر نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» در شیراز

در بخشی از قاب نخست نمایشگاه عکس «سمفونی خیابان» آمده است: هدف اصلی این نمایشگاه، ایجاد فضایی آموزشی از طریق نمایشگاه و برگزاری نشست‌های مرتبط با عکاسی خیابانی می‌باشد. این رویداد یک فرصت فراهم می‌کند تا علاقه‌مندان به عکاسی و موضوعات اجتماعی و شهری گرد هم آیند
همچنین در بخش دیگری از متن اضافه شده: گروه شیراز آرتیست، با سابقه برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون “پرتره خلاقانه” و “لحظه نامیرا”، اکنون با “سمفونی خیابان” اقدام به برگزاری سومین پروژه گروهی خود کرده است. این نمایشگاه با تمرکز بر عکاسی خیابانی، زندگی شهری و تصویرگری از مردم در موقعیت های روزانه، سعی در به قاب کشیدن سیمای متفاوتی از زیست روزانه مردم شیراز دارد.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: فرشید اشکر، رویا اعتمادی، الهه انصاری، مجید بازایی، لیندا بردبار، علی پاک فطرت، شیوا جمشیدی، مسعود حسینی، محمد خانی، سیدعلی زارع، حمیدرضا زمانیان، عباس سیدی زاده، راحیل شیبانی، هانیه صارمی، سیدصادق علوی، حامد قجرپور نوبندگانی، مهسا مهرابی، مهناز نوری زاده و ابتسام وهابی پور.
چاپ عکس های این این رویداد هنری_تصویری با تجربه‌ای هدفمند بر «دید عکاسانه» به صورت چاپ بر سطح کاغذ مات، با پاسپارتو  و قاب سفید رنگ ارایه شده اند.
کیوریتور/گرداننده این نمایشگاه مجید بازایی و از مازیار رسولی به عنوان طراح پوستر نام برده شده است.

نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ در گالری سروناز شیراز گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از عکس های عرضه شده در این رویداد تصویری و نمایشگاه گروهی عکس در گالری سروناز دیدن کنند.
 گالری سروناز در استان فارس، شیراز، قصرالدشت، بین کوچه ۸۸ تا ۹۰ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نام و نگاه عکاسان البرزی در بیلبورهای کرج نشست
پسین
عکاسان برگزیده سوگواره عکس عاشورایی سقا معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست