1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس ۲۵ در شیراز

نمایشگاه گروهی عکس ۲۵ در شیراز

نمایشگاه گروهی عکس ۲۵ «سرآغاز عکاسی در ایران» از روز ۲۵ آذر ماه جاری در حوزه هنری استان فارس در شهر شیراز گشایش می‌یابد.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی عکس که با گردانندگی و مدیریت اجرای آرزو قربانی برگزار شده است تعداد ۲۵ عکاس آثار عکاسی‌شان را در قالب ۲۵ قطعه عکس ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش می گذارند.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس ۲۵ به این ترتیب معرفی شده است: فرید آزادی، علی اسدی، امین بذرافشان، سامان باقری، شهربانو ثابت، سیدمحمدصادق حسینی، محمدرضا حمیدی مهر، حسین خسروی، علی خوانین، محمدمهدی درستکار، طاهر رخ بخش زمین، تورج زارع گلستانی، سعید زنگنه، محمد زرین کلاه، عرفان سامان فر، رضا سبحانی، امیر صادقیان، علی محمد عرفانی، آرزو قربانی، رضا قادری، سهراب کاوه، محمود مرادی مهرآبادی، رضا معین پور، مصطفی منفرد و فاطمه نهاری.

پوستر نمایشگاه گروهی عکس 25 در شیراز
در متن قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: «عکاسی جادوی دنیای مدرنیسم است. زمان که همواره از دست انسان در گذر بود، به ناگاه در نگاه و به یک نگاه ایستاد. دوربین عکاسی با ورود خود به هر جغرافیایی در تنوع بی انتها، فراموشی را به کنار نهاد کافی است به عکسی که  در کمتر از یک صدم ثانیه از پرده شاتری رها شده است بنگرید. آنچه می بینید دیگر یک صدم ثانیه از زمان نیست. بی کران خاطره، قصه، غم وشادی و احساس است که تداعی می شود.
حال می توان با در کنار هم نهادن چندین عکس، در کنار هم به بی کران ها رفت. در هر چند قدم از این نمایشگاه یک قصه، یک احساس، یک تفکر و اندیشه در مقابل ما قرار می گیرد. فشرده ای از جغرافیایی پهناور که در دل این نمایشگاه  دوستداران هنر با شما به اشتراک گذاشته اند».

نمایشگاه گروهی عکس ۲۵ عکاس استان فارس دستاورد حمایت حوزه هنری استان فارس و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است که ساعت ۱۵:۳۰ روز ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۲ در محل گالری عکس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گشاییش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.
.سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری عکس در استان فارس، شهر شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بعد از چهار راه خیرات، جنب سینما شیراز، حوزه هنری استان فارس واقع شده است. 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
فراخوان پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیرآب دلفین طلایی
پسین
فراخوان جشنواره عکاسی طبیعت (سرزمین هیرکانی)

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست