1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی چشم انداز در « نگارخانه شفق »

نمایشگاه گروهی چشم انداز در « نگارخانه شفق »

نمایشگاهی گروهی با عنوان " چشم انداز " آثار پنج عکاس (عزیز عباسی متولد ۱۳۳۷ دانش آموخته مهندس شیمی،  شاهین غفاری متولد ۱۳۴۹ دانش آموخته کارشناسی ساخت و تولید، آرش کریمی متولد ۱۳۵۶ دانش آموخته کارشناسی ارشد ژئوفیزیک، آرش نصیری متولد ۱۳۶۲ دانش آموخته مهندسی برق قدرت و محمدامین صاحب‌پور متولد ۱۳۶۹ دانشجوی مهندسی الکترونیک) با موضوع طبیعت از عصر روز شنبه، یازدهم دی ماه جاری در نگارخانه شفق گشایش می یابد.

نمایشگاه گروهی چشم انداز در « نگارخانه شفق »

در متن کارت دعوت نمایشگاه " چشم انداز " آمده است:

در هفته‌های اولیه زمستان گرد هم می‌آییم تا آنچه را در ذهن خود داشته‌ایم به اشتراک بگذاریم و همه از گرمای موجود در زیبایی طبیعت لذت ببریم و سرمای زمستان را فراموش کنیم و با هم بودنمان را در اولین روز سال میلادی ۲۰۱۱ و میلاد مسیح (ع) جشن بگیریم و به شادی و سرور بنشینیم.
لذا از تمامی دوستان و علاقه مندان به عکاسی و طبیعت دعوت می کنیم تا همراه ما باشند و همه با هم چشم انداز را به نظاره بنشینیم و آنچه را خدا به ما عطا کرده ببینیم، لذت ببریم و به عظمتش بیشتر پی ببریم.
عکاسان حاضر در نمایشگاه هر کدام از دید خود به طبیعت نگریسته اند و با اندیشه خود مخاطبان چشم انداز را در متفاوت دیدن طبیعت یاری می کنند.

علاقمندان می توانند تا روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ و پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه شفق در تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست