1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایش عکس‌هایی از معماری و آداب زیارت حرم امام رضا (ع)

نمایش عکس‌هایی از معماری و آداب زیارت حرم امام رضا (ع)

موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به مناسبت میلاد امام رضا (ع) بیستمین نمایشگاه انفرادی عکس‌های سعید محمودی ازناوه را با عنوان "در این قطعه از بهشت" برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه که همزمان با شب میلاد حضرت امام رضا (ع) در موزه برگزار می شود، تعداد ۶۰ اثر منتخب از مجموعه عکس‌های معماری و آداب زیارت حرم امام هشتم به نمایش درمی‌آید.

محمودی ازناوه متولد ۱۳۴۶ تهران عکاسی را از سال ۱۳۶۸ همزمان با تحصیل در رشته حفاظت و مرمت آثار تاریخی آغاز کرد. عکاسی از بناهای تاریخی و آثار باستانی دلمشغولی اصلی اوست. هر چند عکاسی از زندگی مردم و طبیعت ایران نیز از نگاهش دور نمانده است.

کارنامه بیش از ۲۰ سال زندگی هنری او در معرفی فرهنگ و تمدن غنی ایران با حضور در نمایشگاههای متعدد گروهی عکس در ایران، هلند، اسپانیا، ترکیه و برگزاری ۱۹ نمایشگاه انفرادی در ایران، کره جنوبی، سنگاپور، سوریه، ترکمنستان و فرانسه در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۸، چاپ آثار در نشریات و کتاب‌های متعدد ایرانی و خارجی و کتاب‌های ایرانشناسی و هنر معنا می‌یابد.

چاپ دوم کتاب این نمایشگاه دربرگیرنده مجموعه کامل عکس‌های معماری و آداب زیارت حرم امام رضا (ع) شامل ۲۸۰ عکس از محمودی ازناوه در قطع ۲۵× 25 و گزیده اشعار حافظ به انتخاب سیدمهدی شجاعی و طراحی مسعود نجابتی در شمارگان ۱۰ هزار نسخه همزمان با برپایی نمایشگاه منتشر خواهد شد.

آئین گشایش نمایشگاه عکس "در این قطعه از بهشت" ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هفتم آبان همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) در موزه هنرهای دینی در خیابان ولی عصر (عج)، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲۸ آبان ادامه دارد. بازدید برای علاقمندان هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ امکانپذیر خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست