1. خانه
  2. اخبار
  3. ‪۶۰‬تابلو و عکس سه بعدی از حرم امام رضا (ع) به نمایش درآمد

‪۶۰‬تابلو و عکس سه بعدی از حرم امام رضا (ع) به نمایش درآمد

۶۰‬تابلو و عکس نفیس سه بعدی از حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در سومین جشنواره فرهنگی و هنری رضوی در بخش آثار مکتوب، هنری، مطبوعات و خبرگزاری‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، این عکس‌ها متعلق به محمدرضا لطفی عکاس اماکن مذهبی و تاریخی است که در سالیان متمادی تهیه شده است.

این هنرمند عکاس در این زمینه می‌گوید: حدود ‪ ۳۵‬سال است که کار عکاسی را آغاز کرده ام و بهترین عکس‌های خود را از حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، خانه خدا، حرم مطهر پیغمبر (ص)، حرم مطهر شاهچراغ (ع) و امامزادگان کشور تهیه کرده ام.

وی اظهار داشت: تاکنون مجموعه کاملی از این اماکن تهیه شده است و هدف از جمع آوری و نمایش این تصاویر، معرفی اماکن مذهبی و معماری ایرانی و اسلامی به مردم است.

لطفی تصریح کرد: ابنیه تاریخی حرم مطهر امام رضا (ع)، نماد ملی و مذهبی ایران است و معماری این مکان مقدس، کانون مطالعاتی علاقه مندان به هنر معماری اسلامی و ایرانی است که اصالت این معماری در حرم مطهر (ع) به خوبی نمایان است.

وی یادآور شد: عکس‌های تهیه شده در ابعاد ‪ ۵۰‬در ‪ ۸۰‬و ‪ ۵۰‬در ‪ ۶۰‬به صورت سه بعدی برای تاثیرپذیری بیشتر به نمایش گذاشته شده است.

سومین جشنواره فرهنگی هنری رضوی در بخش آثار مکتوب، هنری، مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ‪ ۱۱‬تا ‪ ۱۸‬آبان ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در فرهنگسرای خاوران پذیرای بازدیدکنندگان است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست